понеделник, 19 юни 2017 г.

Kylie Cosmetics | Цени, впечатления и грим

Здравейте,
знам, че съм изостанала изключително много с писането на статии тук, за което искрено се извинявам! :(
Проблемът ми е, че се опитвам се да съм навсякъде едновременно, но за съжаление не винаги ми се получава. Последната година бе истински водовъртеж от преживявания и емоции и писането на статии винаги оставаше на последно място след работата и клиповете, особено след като започнах и втори канал, нова работа и т.н.
Надявам се обаче от сега нататък да успея да съм по-редовна в публикуването, което да допълва и клиповете, които качвам с повече информация и снимки за вас.
Днес ще си говорим за нашумялата марка в Щатите, а именно Kylie Cosmetics . Доста от вас ми писаха с въпроси дали съм тествала продуктите им и какви са впечатленията ми, затова и най-накрая се реших да ги поръчам и да проверя за какво е цялата тази врява!
Първо - ще започна с уточнението, че не поръчвам продуктите, защото съм фенка или подражавам на Кайли Дженър, а просто с цел тест и проба заради всички дами, които поискаха ревю на козметиката.

1. Поръчка 

Продуктите от Kylie Cosmetics могат да се поръчат единствено от оригиналния сайт на марката - https://www.kyliecosmetics.com/ Не се доверявайте на всичко друго, което виждате да се предлага в интернет, тъй като няма гаранция, че ще е оригинално ако не е от сайта на Кайли.

В първото ми видео ще видите суочове на всички продукти, както и повече информация за цени, срокове за доставка и въобще как пристига всичко.


2. Цени и срокове за доставка

Доставката е безплатна за международни поръчки за над $60. Тъй като поръчах за повече от тази сума, аз също не съм плащала за доставка.
Поръчах на 24.02;
на 5.03 получих известие от митница за пристигналата пратка и след като заплатих необходимите такси и мита още същата вечер,
пратката бе доставена на 7.03.

3. Сума на поръчката + мито и такси

Тъй като аз живея в Дания, ви показвам сумите и в датски крони, тъй като това е валутата, в която платих за всичко. Не съм сигурна дали при доставка до България таксите ще бъдат същите, но предполагам, че ще са сходни, тъй като все пак става дума за ЕС.

4. Впечатления

Това са продуктите, които закупих:

Maliboo Lip Kit $29
комплект течно червило + молив за устни
Този комплект съдържа молив за устни и течно червило в светло-кафяв нюанс с хладен подтон. 

комплект течно червило + молив за устни
Този комплект съдържа молив за устни и течно червило в тъмен винено-лилав нюанс.

комплект течно червило + молив за устни
Този комплект съдържа молив за устни и течно червило в топъл неутрален, кафеникав нюанс с лек прасковен подтон. 

гланц за устни
Този гланц е в топъл, кафяв нюанс.

гланц за устни
Този гланц е в нежен розов нюанс с топъл подтон.



палитра с 9 цвята сенки - 7 матови и 2 с лек сатенен блясък

Моливите за устни са супер кремообразни и меки на допир; имат много силна пигментация и се плъзгат с лекота върху устните. Препоръчително е устните да се очертаят и попълнят с молив преди нанасяне на течното червило. 
Самото течно червило също има впечатляваща пигментация и дори с един слой покрива устните равномерно. Имайте предвид, че всяко течно червило с матова текстура изсушава устните до известна степен, затова и преди нанасяне е хубаво да се погрижите те да са меки и хидратирани.  Мисля, че комбинацията от много мек, кремообразен и хидратиращ молив за устни като основа под матовото течно червило допринася за това устните ми да не са сухи и напукани. Като цяло продуктите са комфортни за носене и много дълготрайни и съм много доволна от тях. Бих си закупила и другите цветове ако не се налагаше да плащам огромните такси и мита.
Ако търсите течни червила, които да са на по-прилична цена, но също качествени, мога да предложа да разгледате следните - http://www.makeupbuthow.bg/grim/ustni/techno-chervilo.html

Гланцовете са с доста плътна и лепкава консистенция, но пък са доста покривни и наситени като цветове. Достатъчни са сами по себе си да покрият естественият цвят на устните отдолу. Текстурата на гланцовете, както и всичко останало в козметиката е въпрос на лично предпочитание - дали харесвате леки, прозрачни и течни гланцове, които не лепкат или пък по-плътни и наситени цветове с лепкава консистенция, които пък издържат по-дълго върху устните. Аз лично нямам против по-плътната текстура, тъй като ми дава много цвят и много лъскав вид, но определено не бих ги сложила, когато навън духа вятър... :)

Палитрата съдържа 9 цвята сенки в топли телесни тонове, като повечето от тях са с матова текстура. Има 2 цвята, които имат лек сатенен блясък, но определено не са сред фаворитите ми в палитрата. Ако ще ползвам сенки с блясък бих предпочела да са по-наситени с металически вид, докато тези бяха нещо средно и не особено впечатляващи, когато са нанесени върху клепачите.
Пигментацията е доста силна, матовите сенки се преливат лесно и са много наситени. При нанасяне се прашат мъничко - това е единственото, от което мога да се оплача, но като цяло за мен не е проблем, тъй като все пак това са прахообразни сенки и същото се случва и при много други.

5. Заслужават ли си?


Заслужават ли си цената? Като цяло продуктите са добри и ги използвам и с удоволствие, дори бих пробвала и други цветове и вариации от марката, единственото което ме спира може би са високите такси за внос, които възлизат на половината от сумата на поръчката. Ако обаче вас това не ви притеснява и можете да си го позволите, то тогава - действайте, мисля че и вие ще бъдете доволни от козметиката.

6. Грим


Във второто ми видео можете да видите по-подробно мнението ми за всеки продукт, както и суочове върху устните на всички червила и гланцове.
Освен това направих и грим тип cut-crease с палитрата сенки. Вижте как по-долу:


Кликнете тук за да гледате видеото и във VBOX7

Това е всичко от мен за днес, надявам се публикацията и клиповете да бъдат полезни за тези от вас, които се интересуваха от мнението ми за продуктите на Kylie Cosmetics.

Не забравяйте да ме последвате в социалните медии за да не пропускате нови публикации :)
Facebook
Instagram
Български YouTube канал
Английски YouTube канал
Vbox7 канал

До скоро!
Ели

Share:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)