петък, 4 септември 2015 г.

Семпъл вечерен грим и тъмни устни

Здравейте, днешното видео е в отговор на първото предизвикателство за грим за специален повод, поставено от Калин Врачански във връзка с новата кампания на Avon Big & False Lash.
 

В тази кампания участвам аз и още няколко блогърки, с които в продължение на три седмици ще имаме по едно предизвикателство, поставено от Авон, за което да представим различни видове грим като вие - зрителите ще можете да гласувате за всяка от нас и гримът, който най-много ви е харесал. :)
Идеята ми хареса и реших, че ще е нещо различно и вълнуващо, в което да се включа, като се надявам и на вас да ви бъде интересно и може би...
да гласувате за мен. :))))
Можете да научите повече за кампанията, спиралата Avon Big & False Lash и да гласувате на сайта:

Първото предизвикателство е: 
"Как ще се гримирате за вечеря с любим човек, на която искате да изглеждате невероятно, като използвате нещата от кутията и наличните си гримове?"

Реших да заложа на семпла, но елегантна визия - една от любимите ми за специални поводи. Добавих два варианта за устните, един в класическо червено и втори, вдъхновен от наближаващата есен - в тъмен, винен цвят. Тук в Дания времето вече си е типично есенно и затова и вече съм на такава вълна и тъмните цветове червила много ме привличат. Вие кой цвят от двата предпочитате? :)

КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО!

Използвани продукти:


Грижа за кожата

Почистваща пяна Nutra Effects 1992 7 

Матиращ & освежаващ тоник Nutra Effects 6398 2


Озаряващ & хидратиращ дневен крем Nutra Effects с SPF 20  6440 2 

Грим - лице 

Озаряващ фон дьо тен Calming Effects Cream 46540 

 Кремообразен коректор Ideal Flawless Medium 39172 

Пудра Luxe, цвят – Fair Silk 2585 8 

Руж Luxe Couture Rose15099 

3-в-1 Подчертаваща пудра, руж и бронзираща пудра 2141 0 


Грим - очи 

Комплект „Перфектни вежди” 0270 9 

Четворка сенки за очи True Color Mocha Latte 04564

Течна очна линия Black 2246 7
Автоматичен молив за очи Brights - Boldest Black 40782

Грим - устни

Автоматичен молив за устни Ultra Glimmersticks - Red Brick

Ultra Color червило:

Berry Bold 3814 5
Bold Bordeaux 0362 4

Надявам се видеото да ви хареса и да бъде полезно.
Ако е така, ще се радвам да ме подкрепите като гласувате за мен. :)
Очаквайте и следващите предизвикателства от мен и останалите момичета следващата седмица. :)
До скоро!
Ели

Share:

3 коментара

  1. Снощи вечерта отдели около час и изгледах внимателно висчки клипове от предисвикателството на Авон. Лично мисля че всяка една от вас се е справила чудесно със поставената й задача.
    Всеки грим сам по себе си е уникален. Всчка една от вас, влогърките е вложила частица от собственото си аз, така че крайния продук да бъде нещо съвсем уникално.
    Нямам любимка,нито пък симпатисирам на някойа от вас. Или определен фаворит. Всички сте страхотни.
    Браво! Очаквам с нетърпение следваштите предисвикателства.

    Целувки и до скоро.

    В.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)