петък, 7 август 2015 г.

Summer fashion haul - нови дрехи и обувки за лятото

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 

Здравейте, в днешната публикация ще видите някои нови дрехи и обувки във видео тип "haul", което заснех за тези от вас, които поискаха подобен клип, както и от това да споделя кои са любимите ми онлайн магазини за пазаруване. :) 
Аз лично обичам да гледам клипове тип "haul", които показват нови продукти или дрехи, а и мисля, че е нещо различно и разнообразно за моя канал, затова и реших да споделя някои нови придобивки за летният ми гардероб. 

Реших да заснема и "try on" кадри, в които пробвам всички показани дрехи и обувки и с какво бих ги съчетала, тъй като се надявам това да е полезно за вас при избора или дори за вдъхновение.
Надявам се видеото да бъде интересно за гледане и ако искате още подобни видеа занапред, оставете ми коментар за да знам, или пък дайте и други идеи. :)

Всички показани дрехи от това видео са поръчани от сайтовете Nelly.com , Asos.com и missguided.com -
и трите доставят до България и имам добри впечатления от тях.
Най-много съм поръчвала от Asos, Nelly пък беше сайт, популярен в Скандинавските държави и от там имам известен брой поръчки, които винаги пристигаха бързо до Дания. От скоро сайта доставя и международно, което е страхотно, тъй като има доста голяма селекция на дрехи на достъпни цени, както и такива на по-скъпи марки, които може би не се намират лесно. Missguided е сайт, от който пазарувам от скоро, имам 3 поръчки там и досега съм останала доволна в общи линии, имам само 2 върнати неща, които не бих нарекла некачествени, по-скоро не се харесах с тях. Те също доставят до всички държави.

Тоалет 1


Рокля от сайта Nelly.com



Тоалет 2

Рокля от сайта Nelly.com

Тоалет 3


За този тоалет имам видео и статия за пригответе се с мен - можете да го видите ТУК.
Рокля от сайта Nelly.com


Чанта от сайта Asos.com

Тоалет 4

Топ дънки и чанта от сайта Asos.com



Тоалет 5

Къси панталонки от сайта missguided.com

Тоалет 6

Топ и пола от сайта missguided.com


Чанта от сайта Asos.com

Тоалет 7

Топ и пола от сайта missguided.com


Тоалет 8

За този тоалет имам видео и статия за пригответе се с мен - можете да го видите ТУК.
Топ и пола от сайта missguided.com


Тоалет 9

Топ от сайта missguided.com

Пола от сайта Asos.com

Тоалет 10

Топ и пола от сайта missguided.com

Чанта: Asos (www.asos.com)
 

Обувки

Цветни сандали Justfab Claire (Multi)

Този сайт изисква регистрация и месечен абонамент; доставя само до определени държави (България не е сред тях), аз поръчах от датската версия на сайта.
Наличен е освен в Дания, от където поръчах аз, така и в следните държави:


Сандали в бяло от сайта missguided.com



 Обувки в черен лак от сайта giannibg.com

Модел номер - 02.931
За съжаление не ги откривам в сайта, явно са изчерпани и моделът е изтрит от сайта. Разгледайте все пак, мисля, че имаха доста сходни модели.


 Сандали в бежово от сайта giannibg.com

Модел номер - 01.0700
Ако линкът не отвори директно към сандалите, пробвайте да копирате номера на модела в полето за търсене и те ще излязат.

Това е всичко от мен засега.
Надявам се да е било интересно за вас да надникнете частично в моят летен гардероб. :)
Ще се радвам да разбера какво мислите за публикации и клипове на тема мода и дали това представлява интерес за вас. Споделете и кои са вашите любими сайтове и онлайн магазини за пазаруване на дрехи и обувки. :)
До скоро!

Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал





3 comments:

Сhristina Asenowa каза...

Обличаш се с вкус,всички тоалети много ми харесаха! :)

Sevdalina Bodurova каза...

Доставката до България безплатна ли е? Благодаря!

Hristo Yanev каза...

Здравейте,
Благодаря ви за прекрасната информация!
В случай ,че има желаещи да научат повече или да получат Перфектният подарък - Рисунка върху дреха ще бъде най-добре да го направите тук!

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting