сряда, 5 август 2015 г.

Моята колекция с парфюми и лосиони за тяло

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 

Здравейте, някои от вас поискаха да видят колекцията ми с любими парфюми, затова и днес реших да ви ги представя накратко заедно и с любимите ми кремове/лосиони за тяло.
Като цяло много харесвам изчистените, свежи и не прекалено тежки аромати, имам няколко с флорални и цитрусови нотки, които харесвам, както и един по-тежък, който ми беше подарък, но не посягам към него много често.

Съхранявам парфюмите ми в този разкошен огледален поднос, който ми беше подарък от преди години, в него се съдържаха свещи и цветя като декорация за дома, но след това реших да го ползвам за парфюмите ми, като към него добавих и мънички кристални цветенца, които са декорации за маса, но мисля, че изглеждат красиво. Освен парфюмите, на същото място държа и парфюмните ми лосиони за тяло, тъй като понякога обичам да наслоявам ароматите първо с лосион и после с парфюм за по-дълготраен ефект. Често също си купувам и комплекти, които съдържат и парфюм и лосион за тяло в една опаковка.
Съхранявам парфюмите ми на тъмно в банята, тъй като съм чувала, че не е добре за тях да са изложени на директна слънчева светлина.

Парфюми




Това е може би любимият ми аромат - купувала съм си го няколко пъти и винаги се връщам към него, тъй като е толкова женствен, лек, свеж и приятен. Имам и лосионът за тяло, тъй като си купих парфюма като комплект с душ гел и лосион за тяло в една кутия.


"Versace introduce Bright Crystal - a precious jewel, a fresh, vibrant and floral fragrance, with delicate tastes of colourful and juicy pomegranate grains, lotus flowers and the enticing presence of plant amber, acajou and musk.
A perfect scent for the Versace woman who is a hybrid of strength and confidence yet feminine, sensual and always glamorous.
Top notes: Pomegranate grains, iced accord and yuzu.
Heart notes: Magnolia, peony and lotus flowers.
Base notes: Plant amber, acajou and musk."


Обожавам този парфюм - взех си го съвсем наскоро тъй като се влюбих в него - прекрасен е! Перфектен за лятото или за тези, които харесват свежи и изчистени аромати.

"Ralph Lauren Ralph captures the energy, spirit and personality of today's young woman with a colourful, floral fragrance: sparkling green apple leaves, zesty orange mandarin, charismatic pink magnolia, seductive purple freesia and soft blue musk.
Top notes: Apple Tree Leaves, Yellow Freesia, Italian Mandarin, Japanese Loquat.
Heart notes: Osmanthus, Magnolia, Linden Blossom Flower.
Base notes: Purple Freesia, Musk, White Orris."


Този също е един от любимите ми и може би защото ухае много сходно на Bright Crystal - свеж, лек с флорални и цитрусови нотки точно както Versace. :)
Разликата между тях бих казала е че този не е така траен както Bright Crystal.
Явно ме привличат точно такива аромати или може би розови парфюми, тъй като имах още един подобен фаворит, който свърших преди време, а именно - Issey Miyake L'Eau d'Issey Florale който отново беше в тази категория на свежи и деликатни аромати и мисля, да закупя отново, когато имам възможност. :)

"The Dior Addict Eau Fraîche composition opens with the sparkling citrus notes of sweet-and-sour Grapefruit heightened with the smoothness of Calabrian Bergamot. Its diverse heart, at once tangy and floral, reveals a subtle bouquet of Freesia and Lily-of-the-Valley.
A joyful signature that concludes with a powerful, structured base of woody notes blended with enveloping White Musks.
A fresh and vibrant trail that retains a radiant force."


Този мисля, че беше лятна лимитирана колекция, но не съм много сигурна, тъй като виждам, че е все още наличен. Купих си го от летището може би миналата година или по-рано. Ползвам го за ежедневието, не е така любим както тези трите по-горе, но пак го харесвам, за дни, в които искам нещо по-сладко, но същевременно деликатно.

"Part of Ralph Laurens iconic Big Pony fragrance collection, Ralph Lauren Big Pony Yellow No.3 Eau De Toilette For Her is infused with the natural radiance of pear notes and mimosa for a dazzling floral scent."

Този парфюм беше импулсивна покупка отново от летището.
(Какво да кажа... обожавам duty free зоната :) )
Той е малко необичаен за мен, тъй като не харесвам особено сладникави аромати, но този някак си ме грабна - силен е и траен, и с едно пръскане ще го усещате дълго време. Бих го ползвала за по-хладните месеци, не толкова за лятото. Сладък е, топъл, но някак си женствен същевременно. :) Купих си го отново в комплект с лосион за тяло, който между другото е доста траен.
Може би описанието отдолу ще ви даде по-добра идея, какъв е аромата: :)

"Prada’s latest fragrance evolved from the concept of an imaginary flower created especially for Candy.

Of course, Candy cannot simply have any flower. Her fantasy flower must be unique, embodying her many facets: the fragrance’s light airiness puts the sparkle in her, followed by tender powdery notes that echo her Spring-like grace. A final whisper of warmth and honey reflects Candy’s rich sensuality."


Този парфюм определено е най-силният и вечерен аромат от всички. Наистина интензивен с нотки на мускус и цветя - не е за ежедневието определено, но пък мисля, че би бил подходящ за всяка дама, която харесва такъв тип парфюми. Аз го получих като подарък, може би не бих го избрала сама за себе си, но пък мисля, че е класически аромат, който е наистина красив и нещо в него ми напомня на парфюм, който майка ми носеше преди години.


"The fragrance opens with the luxury and exuberance of a vintage champagne. A burst of effervescent bergamot fused with feminine and celebratory orange blossom conveys the heady excitement of the red carpet entrance. At the scent’s core nestle the brilliant white flowers of an intense bouquet, laced with a magnetically sensual modern musk. The timeless allure of the leading lady, the perfect balance of sensuality and power, inspires a collective captured breath.

The fragrance’s warm and indulgent foundation rests in a beguiling cocktail of subtly smoky leather and creamy balsamic woods that epitomises absolute glamour.

Top notes: bergamot, orange blossom.

Heart notes: white flowers, musk. 

Base notes: leather, wood."


Лосиони за тяло

Този лосион както вече споменах го купих в комплект с парфюма и моят е в мини опаковка от 50 мл. Харесва ми да го наслоявам с парфюма, ухае приятно, но консистенцията му е малко водниста и течна.

Този също бе част от комплект с парфюма и не мисля, че се предлага отделно, но пък ме впечатли, тъй като е наистина траен за лосион за тяло. Ухае прекрасно.


Този лосион мисля, че отново беше в комплект с парфюма. Харесвах парфюма доста и бих си го купила отново, тъй като го свърших преди време. Ухае свежо и нежно, но отново консистенцията е доста течна и водниста, така че лосионът за мен не е фаворит и няма да ми липсва след като го свърша.


Споменах този лосион в последното ми видео за Empties - Употребени козметични продукти тъй като е един от най-любимите ми парфюмни лосиони за тяло - той и лосионът на Issey Miyake са номер едно за мен - не мога да избера между тях. Купувала съм си го неколкократно и го обожавам - това е истински крем за тяло с разкошна кадифена текстура и мънички жълти сферички, които се разтапят при разнасяне по кожата. Уханието му е дълготрайно и толкова свежо и нежно - обожавам го! Създава истинско луксозно усещане върху кожата и обичам да го ползвам за ежедневието или когато искам да се почувствам по-специално.

"Fragrance Mood: Energizing. Refreshing. Uplifting. 
Soften, soothe and condition your skin with Elizabeth Arden's super moisturising all-over Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream, infused with a blend of real honey and fragrant green tea extract to help calm and condition dry skin. 
From a lush, green world of freshness comes Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream, the fragrance that energises the body, excites the senses and invigorates the spirit."


Това е най-луксозният лосион за тяло, който съм ползвала и за мен е нещо, което ползвам само за специални случаи - ухае невероятно, странно, но е с лека нотка по-различен от парфюмната му версия - някак по-свеж. Като консистенция си е лосион, не е плътен крем както този на Елизабет Арден, попива много бързо, не оставя мазно усещане, лека и нежна текстура. Много се колебая дали да не си взема и парфюма - Issey Miyake L'Eau D'Issey, тъй като толкова много обичам този аромант на лосиона. Както вече казах - намирам го леко по-различен, но все пак мисля, че е страхотен и може би ще дойде и неговия ред един ден. :) 

"Lightness of an emulsion. Well-being of a moisturising lotion*. Simplicity of a daily gesture. Enriched with Aquaphyline® to optimise the beneficial effects of water in epidermal cells.
* Hydration of the skin's upper layers.
A fresh fragrance composed with delicate, light flowers combined with rose and lotus. When Flower meets Water."

Това е всичко от мен, надявам се статията да е била полезна и интересна за всички любители и колекционери на парфюми. :)
До скоро!

Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал


3 comments:

ani каза...

Със здраве да си ги ползваш, уникални са! :)

Evgenia Zvarich каза...

Сорахотен избор! Усещам, че ни съвпадат вкусовете: ще проверя някои от ароматите, а пък за лосиона на Issey Miyake се замислям все по-сериозно :)

Kami каза...

Здравей,
Поздравявам те за блога - много интересни теми:)Искам да те попитам какъв лосион за изкуствен тен ползваш?Повечето оставят следи по дрехите, а някои са с неприятна миризма.
А също искам да те попитам когато ползвам пудра и особено фон дьо тен около яките на дехите остават видими следи...обикновено си слагам шал около врата за да ги избегна - може ли да дадеш и ти съвет?

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting