вторник, 28 април 2015 г.

Изрязани моменти №4

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 
Здравейте приятели, днешната публикация е малко по-различна от останалите, тъй като не съдържа видео урок или някаква полезна информация, а по-скоро нещо, което надявам се ще ви разсмее. :)
Тези от вас, които следят видео каналът ми в YouTube отдавна ще знаят, че от време на време качвам видео колекции с изрязани моменти, които показват всичките ми гафове и изцепки пред камера, които иначе остават скрити. :)
В това видео повечето от кадрите са от опитът ни с моята приятелка да снимаме видео с въпроси и отговори свързани с мен, за което идеята беше да бъде редактирано като тип интервю. :) Ако бях сама бих си го заснела както и всички останали мои клипове - говорейки сама пред камерата, но тъй като за първи път имах компания при мен, това направи процесът по съсредточаване много труден и резултатът беше много смях и изцепки. :) 
Ако се интересувате кога ще излезе самото видео с въпросите - предполагам скоро, моята приятелка Ина всъщност го редактира, така че когато е готова и ми го изпрати ще го кача. Въпросите са вашите, които ми писахте преди време във Фейсбук като попитах на какво искате да отговоря в подобен тип видео. :)

КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО!

Ако искате да видите останалите ми клипове с изцепки, разгледайте колекцията ми ето тук.


Това е от мен засега, надявам се видеото да бъде интересно и забавно за вас! 

Пишете ми дали искате да качвам още такива клипове от време на време, в случай, че ви е интересно какво се случва зад кадър понякога. :)

До скоро!
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

0 comments:

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting