вторник, 28 април 2015 г.

Любими продукти пролет 2015


Здравейте, днес реших да заснема видео на тема любими и често-използвани продукти, тъй като отдавна не съм правила такова, а много от вас казаха, че ви харесва.

Тук ще видите някои от продуктите, които ползвам редовно напоследък и впечатленията ми за тях. Знам, че доста от тях са по-скъпи, особено фон дьо тен-ите, които ползвам, но това е мое лично решение да инвестирам повече в основата ми, тъй като смятам, че е най-важно кожата да изглежда красиво, в противен случай целият грим няма да изглежда добре.

Разбира се има и фон дьо тени на достъпни цени, които харесвам, но напоследък след като свърших любимият ми Healthy Mix на Bourjois просто не съм си купувала нови.
А и в Дания козметиката тип drugstore/дрогерийна е на по-високи цени от България и често разликата е по-скъпите марки е минимална, затова и понякога избирам да опитам различни марки, особено ако съм чувала добри неща за тях. 

Искам отново да отбележа, че не е нужно да си купувате същите продукти, които показвам, ако не можете да си ги позволите се огледайте и тествайте различни, които се вписват във вашия бюджет. Клиповете ми служат за вдъхновение преди всичко, иначе сходен грим можете да постигнете и с много други продукти. :)

КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО! 

Споменати продукти:


Лек и приятен ББ крем с кремообразна текстура, който хидратира кожата, създава леко покритие, което изравнява тена като стои изключително натурално. Съдържа полезни за кожата антиоксиданти и предпазва от вредните лъчи на слънцето с фактор SPF35.

Фон Дьо Тен - Estee Lauder Double Wear - 2N1

Фон дьо тен с висока покривност, който същевременно въобще не се усеща тежко върху кожата, изглежда естествено (особено нанесен с бютиблендър гъбката) и има матиран завършек. Издържа изключително дълго върху кожата, не виждам почти никакво лъщене на лицето дори и след дълъг ден и потене. 

Гъба за фон дьо тен и коректор - Beautyblender Pro


Пудра за лице, която може да се ползва и самостоятелно заради високата си покривност. Мека текстура, която не стои прашливо върху кожата. Може да се ползва и само за фиксиране на фон дьо тен-а като създава приятен и дълготраен матиран завършек.

Спирала - Lancome Grandiose Mascara

Създава бързо и лесно издължен ефект на миглите, създава и обем без да ги слепва. Харесва ми, че задържа извивката на миглите, лесна е за измиване и премахване, не се размазва или бели; четката е наистина удобна за нанасяне и сресване на миглите; наслоява се лесно; консистенцията не е прекалено мокра или гъста - просто идеална :) (за мен поне). Да не говорим и че това е най-красивата опаковка и дизайн на спирала, който някога съм виждала... :)

Гел за вежди - Benefit Gimme Brow - Light Medium

Това мъничко гелче за вежди е идеално за дами като мен, с тънки и редки вежди, тъй като създава ефект на плътност заради мини косъмчетата, които съдържа, придава и цвят на веждите като едновременно ги фиксира да не стърчат. :)


Любимият ми коректор заради леката си текстура, добра покривност и най-важното - не се наслоява във фините линии и издържа изключително дълго.


Приятна кремообразна и хидратираща текстура, средна покривност. Обичам да го ползвам и за лицето в дните, когато не слагам фон дьо тен - изглежда много естествено, но не бих казала, че издържа така дълго и точно заради кремообразната си текстура се наслоява по фините линии под очите, но пък за лицето и за дни, когато не планирам да нося гримът си за дълъг период от време обичам да го ползвам за натурален ефект. 

Невероятно мека и кремообразна текстура, покривно с едно нанасяне и хидратиращо върху устните.

Гланц - Sleek Gloss Me Rose
Гланц - Sleek Gloss Me Thai Orchid

Приятен гланц, създава наситен цвят, който издържа дълго върху устните, без да има некомфортно лепкащо усещане.

Молив за очи - Sleek Eau La Liner Noir

Изключително наситен черен цвят, кремообразна и мека текстура, нанася се с лекота.


Универсална палитра с матирани, сенки в неутрални, телесни цветове. Наситена пигментация и лесни за преливане.

Палитри 2 и 3 - 

Много практични палитри със сенки и руж в едно, съдържат както матирани, така и перлени сенки, идеални за бърз грим за ежедневието или вечерта. Силно пигментирани и лесни за преливане.

Палитра 4 - Urban Decay Naked Palette 1

Класика в жанра - май всеки е чувал за тази палитра :)) хехе Наистина си заслужава, тъй като е много практична с неутрални цветове, които подхождат на всеки. Добра пигментация и съчетание на цветове.

Четки за грим - Sigma Color Pop Brush Kit


Практично и удобно комплектче с най-важните и нужни четки за един грим - четка за лице - пудра, бронзант, хайлайтър, руж, контур; четка за нанасяне на сенки и четка за преливане на сенки. Удобна метална кутийка, която да ги съхранява при пътуване или в чантата. Симпатичен дизайн... няма как да не отбележа :)


Ето така съхранявам козметиката ми от скоро и това прави намирането на продуктите, които ми трябват много лесно и бързо, тъй като органайзерите са прозрачни, а и изглеждат красиво върху тоалетката ми. :)


Това е от мен засега, надявам се видеото да бъде интересно и полезно за вас и ще се радвам да разбера кои са вашите любими продукти за да ги пробвам и аз. :)

Ще се видим скоро!
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

Share:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)