четвъртък, 12 март 2015 г.

Грим и тоалет вдъхновени от Мортиша Адамс

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 

Здравейте момичета! 
Днес темата на статията е силен, драматичен грим - един от любимите ми, тъй като ми дава възможност да направя нещо различно, креативно и извън комфортната ми зона. :) Вижте как се приготвих за едно парти с костюми, където избрах визията ми да бъде вдъхновена от Мортиша Адамс (Семейство Адамс). :)


Искам да започна с това, че този грим не е за всеки и гледайте на него по-скоро като на драматичен, театрален грим като за сцена. Сигурна съм, че за много хора ще бъде прекалено силен, за мен също е, но тъй като поводът беше парти с костюми, подобна визия е разрешена. :)
Ако желаете да си направите подобен грим за някое вечерно събитие пробвайте евентуално да отнемете малко от елементите в грима на очите за да не е така тъмен или пък го комбинирайте със светло червило. По принцип "правилата" на гримирането гласят, че тъмен грим на очите не се съчетава с тъмно червило, но въпреки това такава визия може да се види в многобройни списания, фотосесии, филми и т.н. където целенасочено се търси този поразителен ефект.

Това са и снимките, по които се водих при създаването на този грим.
Очевидно е, че с актрисата сме различни, но пък надявам се гримът ни да се е получил сходно. :)


КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО!


Използвани продукти

Фон Дьо Тен - YSL Touche Eclat Foundation B40 Beige

Четка за фон дьо тен - Sigma F80 Kabuki Brush



Пудра за контуриране - Bahama Mama Bronzing Powder
Комплекти за оформяне на вежди - Sigma Brow DUO Medium


Гел за вежди - Benefit Gimme Brow - Light Medium

Основа за сенки - Urban Decay Primer Potion - Eden

Палитра 2 - Sleek i-Divine Ultra Matte V2


Молив за очи - Sleek Eau La Liner Noir

Изкуствени мигли - Red Cherry #43


Лепило за мигли - DUO Brush on Adhesive

Спирала - Lancome Grandiose Mascara

Молив за устни - Avon Glimmerstick Lip Liner - Red Brick

 Sleek True Color Lipstick - Russian Roulette
Четки за гримSigma


Тоалет


За това парти не исках да си купувам специален костюм, затова и се ориентирах към персонаж като Мортиша, за която прецених, че ще мога да създам сходна визия без нуждата от закупуване на допълнителни аксесоари. Имах черна рокля, която реших, че ще напомня на нейната и за този повод ми свърши добра работа. За косата, можех да сложа черна перука за да съм на 100% като Мортиша, но честно казано нямах време да поръчвам и търся, затова и реших, че с дълга, права коса, черна рокля и грим като нейния ще бъде достатъчно за постигането на сходен ефект. :)



Рокля: Club L High Neck Dress
Сандали: Sleek Patent Sandals
 (www.forever21.com)


Надявам се видеото да ви хареса, определено е нещо необичайно и предизвикателно, но пък за мен беше забавно и интересно да се превъплатя в различен персонаж за една вечер! :) 

Дори и да не е време за Хелоуин или бал с маски и костюми, ако сте любители на гримирането, надявам се тази визия да ви даде идеи за експерименти и да ви вдъхнови да опитате нещо различно и дръзко. :)

Това е от мен засега, ще се видим скоро! :)
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал


0 comments:

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting