сряда, 7 януари 2015 г.

Пригответе се с мен - вечерен грим и тоалет за парти

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 

Здравейте,
днес споделям идея за вечерен грим и тоалет във видеото ми, в което се приготвих за парти за Нова година. Това е една семпла визия що се отнася до тоалета, 
затова реших да добавя съвсем малко цвят като акцент в грима. 
Ако ви харесва и искате да видите как го направих, останете с мен. :)



Грим

Тъй като бях избрала да облека черна рокля, реших, че очертаването на очите с черно би подхождало, а и лично аз харесвам този трик, който смятам, че прави погледът много изразителен и секси.Като цветове избрах светло-розовата гама, както за очите, така и за устните. Ползвах главно палитрата Oh So Special от Sleek и въпреки, че добавих няколко цвята и от палитрата Nude Tude на The Balm, можете да изпълните същия грим само с първата палитра, тъй като има всички необходими цветове. За да акцентирам перленият завършек на сенките използвах и друг любим трик за навлажняване на сенките с фиксиращ спрей като по този начин те стават изключително блестящи и наситени.За устните използвах светло-розов цвят, но като втори вариант представих и тъмно-розово матирано червило за тези от вас, които харесват комбинацията от едновременно подчертани очи и устни. Матираното червило е Sleek Matte Me - Fandango Purple 





ИЗПОЛЗВАНИ ПРОДУКТИ ЗА ТОЗИ ГРИМ:


Гъба за фон дьо тен и коректор - Beautyblender Original


Фон Дьо Тен - Guerlain Parure de Lumiere






Пудра за контуриране - Bahama Mama Bronzing Powder



Хайлайтър - The Balm Cindy Loumanizer

Комплекти за оформяне на вежди - Sigma Brow DUO Medium

Гел за вежди - Benefit Gimme Brow - Light Medium

Кремообразни сенки - MAC Paint Pot - Painterly

Палитра за сенки 1 - Sleek i-Divine Oh So Special 

Палитра за сенки 2 - The Balm Nude Tude Palette

Молив за очи - Sleek Eau La Liner Noir

Очна линия - The Balm Schwing Eyeliner

Спирала - Clinique High Lengths Mascara

Фиксиращ спрей - Skindinavia Makeup Finishing Spray

Лепило за мигли - DUO Brush on Adhesive


Изкуствени мигли - Red Cherry Lashes #1
¨




Тоалет

Роклята поръчах от онлайн магазин, който мисля, че е само за Скандинавските страни - www.nelly.com и за съжаление не доставя до България, но съм сигурна, че подобна семпла черна рокля ще можете да откриете на много места. :)

   



Чанта: Morgan de Toi
Купих си я директно от магазина в Тайланд, но за съжаление не успях да я намеря никъде в интернет за да сложа линк за вас. Търсих такъв изчистен модел кожена чанта, която да не е прекалено голяма от много отдавна и като я видях толкова ми хареса, че си взех втора в бежов цвят за лятото. :) Много съм доволна от нея. :)



Обувки: Магазин Denyl Варна

Парфюм: Prada Candy Florale


Маникюр:


Това е всичко от мен, надявам се видеото да е било полезно за вас! :)
До скоро!
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

1 comments:

KuKl@t@ каза...

прекрасна публикация :)

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting