сряда, 20 август 2014 г.

Морски маникюр


Здравейте приятели,
нека се порадваме на последните седмици от лятото с една идея за морски маникюр, който ще привлече всички погледи и създаде лятно настроение!
Този маникюр изглежда по-сложен, от колко е всъщност. Всичко се рисува много лесно, знаете аз не съм професионалист и не ме бива много в декорациите, но вярвам, че щом аз се справих и вие ще успеете :) Колебаех се дали да кача видеото, тъй като по едно време реших, че съм съсипала маникюра с добавянето на водораслите. Първоначално бях решила да е с балончета и морски звезди, но после след като добавих и водораслите за цвят и ефект се притесних, че е прекалено претрупано. Всички поискаха видео и го харесаха и затова го качих, но в случай, че детайлите са ви в повече, просто изпуснете това, което прецените за по-изчистен маникюр. :)


КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО!


Това е от мен засега, ще се видим скоро! :)
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

Twitter: Follow @MakeUpButHow

Instagram:
Instagram
Share:

1 коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)