понеделник, 21 юли 2014 г.

Как да си направим педикюр в домашни условия

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 

Здравейте, 
в днешната публикация ще споделя моите трикове и рутина за красив и поддържан педикюр в домашни условия. Независимо дали е лято или не, аз винаги обичам да обгрижвам краката ми - те са меки, гладки изглеждат добре. Преди всичко бих искала да отбележа, че не съм маникюристка или специалист в тази област. Искам да споделя моя опит и се надявам да бъда полезна и за вас и да ви дам идеи и трикове, които и вие можете да приложите. :)


КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО


Най-важната стъпка за добре изглеждащи крака е изпиляването и хидратирането на кожата. Независимо дали ползвате добре-познатите пили за пети или пък новите, модерни машинки, които механично премахват мъртвата кожа, в никакъв случай не пропускайте тази стъпка. По желание преди педикюр можете да накиснете краката в съд с топла вода, за да се омекоти кожата и там да изпилите и отстраните мъртвата и загрубяла кожа. Аз лично съм прекалено мързелива за тези обстойни процедури, затова и винаги се старая поне всеки втори път, когато се къпя да изпиля петите и ходилата ми и така никога не се стига до прекомерно загрубяване след като са поддържани редовно, а и е много по-лесно и бързо. ;) След всеки душ се старая да използвам лосион за тяло или бебешко олио, за да хидратирам кожата на цялото ми тяло, включително краката, също така и на нощното ми шкафче винаги държа лосион, с който мажа ръцете и краката вечер отново за допълнителна хидратация. По този начин на сутринта ще се събудите с много меки и гладки крачета. :) Ако кожичките на краката ви също са склонни към загрубяване е добре, когато се сещате да ги омекотявате с някякъв продукт като олио за кожички, вазелин, крем или каквото намерите около вас, което има овлажняващи функции. При оформянето и лакирането на ноктите, методите и продуктите, които използвам са същите както и за ръцете. Можете да видите във видеото стъпка по стъпка как го правя.

Това е лакът за нокти, който ползвах за лакиране в това видео. Той е наличен за поръчка ето от тук - http://www.makeupbuthow.com/nokti.html

Останалите продукти, които използвах във видеото са закупени от дрогерии/магазини за козметика в България. Топ лакът на Seche Vite поръчах от тук.

Надявам се видеото да бъде полезно за вас и ще се радвам да разбера какви други клипове искате да заснема, след като това видео също бе дадено като идея от вас. :)

До скоро!

Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

1 comments:

Desislava Bancheva каза...

Привет Ели! Чудесно и полезно видео както винаги.
Продължавай в същия дух. С удоволствие те чета и следя страницата ти. Вдъхновяващо е това, което показваш и за много хора е полезно.
Скоро си направих блог. Това е нещо ново за мен и още не съм го разработила съвсем, но ще се радвам ако го разгледаш и ти хареса.
http://vanityfairdesie.blogspot.com/
Поздрави от мен!

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting