събота, 28 юни 2014 г.

Пригответе се с мен - малка черна рокля и класически грим

Здравейте приятели,
днес споделям с вас видео с визията ми от едно вечерно излизане наскоро. Тъй като роклята ми беше черна, класическа и елегантна, реших да я комбинирам също с един елегантен и изчистен грим за очите и тъмно-червени, матирани устни.
Мисля, че се получи красиво и различно, тъй като рядко нося червено червило в ежедневието, но пък мисля, че в съчетание с малка черна рокля се получава една класическа комбинация, с която няма как да се сгреши. :)

За тази визия реших да направя изчистен грим за очите в телесни тонове, предимно матирани, класическа очна линия, която леко опуших и за акцент добавих едни разкошни изкуствени мигли. Пробвах новите мигли от норка, които са абсолютно невероятни, толкова пухкави, обемни и секси, просто преобразяват всеки грим. :)

Червилото, което избрах да сложа е разкошен нюанс тъмно-червено с матиран завършек. Аз лично много харесвам такъв тип червено, с по-хладен подтон, тъй като на мен лично ми стои по-добре, освен това прави зъбите да изглеждат по-бели! :) Ако сте с по-тъмна кожа бих препоръчала да пробвате червено червило с по-топъл, оранжев подтон. Матираните червила по принцип са доста по-дълготрайни върху устните, за разлика от гланцираните, хидратиращи, при тях обаче трябва да се има предвид, че могат и леко да изсушат устните, заради по-сухата си текстура. При мен червилото издържа изключително добре през цялата вечер и дори  по време и след вечеря; не усетих и особено изсушаване, тъй като преди нанасяне обичам да слагам и малко балсам за да бъдат устните ми меки, гладки и хидратирани.

КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО


Използвани продукти за този грим:

Коректор - MAC Prolongwear Concealer - NC20
Пудра - Bare Minerals Original Mineral Veil
Пудра за контуриране - Sleek Bronze Block Light
Хайлайтър - The Balm Cindy Lou Manizer
Продукти за попълване на вежди - Sleek Brow Kit Dark
Гел за вежди - Catrice Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel
Основа за сенки - MAC Paint Pot - Painterly 
Очна линия - The Balm Schwing Liquid Eyeliner
Извивачка за мигли - Shiseido
Лосион за почистване на грим - Bioderma Sensibio H2O
Спирала - Essence Multi Action Mascara
Изкуствени мигли - Velour Lashes - Girl You Crazy
Лепило за изкуствени мигли - DUO Eyelash Adhesive 
Молив за устни - L'Oréal Paris Infallible Lip Liner - 708 Always Toasted
Фиксиращ спрей за грим - Skindinavia Makeup Finishing Spray Oil Control
Четки за грим - Sigma

Тоалет:
За този тоалет избрах къса, дантелена рокля, в комбинация от телесен, бежов цвят и черно, която съчетах с отново телесен цвят сандали на висок ток, които също така създават оптическа илюзия за по-издължени крака, тъй като са в същия цвят като кожата. Харесвам този изчистен модел сандал, тъй като подхожда на абсолютно всякакво облекло, а и е модел, който имам чувството, че винаги ще е на мода заради класическият си, изчистен вид. Отдавна бях в търсене на такива сандали и все не ги намирах в моя размер или модел, който да ми харесва, накрая ги открих в сайта на  www.forever21.com , който по принцип е Американски сайт/магазин, но случайно открих, че имат и Европейска версия, затова и от там поръчах сандалите в телесен цвят (и роклята), както и в черно. Бих предпочела да са от естествена кожа, вместо изкуствена, но все пак ги купих, тъй като понеже са отворени и краката ми ще могат да дишат без да се изпотяват чак толкова. Чантата и обеците поръчах отново от интернет от сайта на www.asos.com тъй като просто обичам да пазарувам онлайн, а честно казано нямам и никакво време да отделя часове или дни в обикаляне по магазините и търсене на това, което ми трябва.. :)

Поръчах роклята, чантата, обувките и обеците онлайн преди известно време и за момента виждам, че не са налични, но по принцип съм виждала от ASOS, пък и други сайтове, че понякога зареждат изчерпаните модели отново, така че ако имате интерес, можете да следите на сайтовете им в случай, че се върнат. :)


Надявам се видеото да ви хареса! :)

Това е от мен засега, ще се видим скоро! :)
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

Share:

1 коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)