събота, 28 юни 2014 г.

Две бързи и лесни прически за пусната коса

Ако имате дълга коса и обичате да я носите пусната, но в жегите ви изнервя или пречи, ето две лесни и бързи прически, с които можете да я прихванете така, че да изглежда красиво, но и същевременно практично. :)
И двете прически се правят по сходен начин като се прихваща горната част на косата и бретона отзад в някакъв тип кок, дали ще е розичка, плитка, панделка или нещо друго зависи от вас, можете да експериментирате с различни методи за декорация за да разнообразите прическата.
Можете да направите прическата както на къдрава, така и на права коса, изглежда еднакво красиво, във видеото обаче ще видите версията с къдрава коса.

КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО

Ако искате да разберете как да си накъдрите косата по този начин, както е моята във видеото, имам отделен клип за това, в който демонстрирам този метод.
Кликнете тук за да видите видеото за къдрене на коса.

Това е любимата ми прическа за пусната коса, когато отивам на някое събитие, което знам, че ще продължи дълго време или пък ще вечерям, танцувам или въобще правя нещо, където косата ще ми пречи като ми виси отпред - поне мен това започва да ме дразни след първият половин час и веднага започвам да търся фиби в чантата ми за да си прихвана косата. :) Затова и обичам да я прихвана леко отзад, така че да не ми пречи, но същевременно пак да е пусната и красива.
След като качих тази снимка във Фейсбук на прическата ми за едно излизане, получих много заявки за видео, затова и реших да го заснема, въпреки, че техниката е супер семпла.
Прическата е подходяща както за дълга, така и коса със средна дължина и може да се носи за абсолютно всеки повод - за ежедневието или всякакви официални събития.
Надявам се видеото да ви хареса и да бъде полезно за вас. Ако искате да видите как изглежда тази прическа на права коса, имам видео за "Пригответе се с мен", в което показвам как си правя косата на подобна прическа.


Това е от мен засега, ще се видим скоро! :)
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

Share:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)