неделя, 15 юни 2014 г.

Грим в златисто, розово и лилаво

Здравейте скъпи приятели и любители на изкуството, наречено грим!
Днес споделям с вас този грим в нежни, розово-лилави тонове, който сътворих като експеримент с една от новите ми палитри на Sleek, която тествах :)
Ако този грим ви харесва и искате да разберете как го направих и с какви продукти, прочетете по-надолу! :)


Ако не харесвате розовото или лилавото можете да ги замените с други цветове, аз лично смятам, че лилавото отива на всеки цвят очи, а особено много подчертава зелени и кафяви и ги прави да изпъкнат. Ако желаете да носите този грим за ежедневието, заменете лилавото в сгъвката на окото с кафяво и ще получите нежен грим в телесни тонове, който също ще изглежда страхотно. 
Един интересен факт за това видео е, че докато гримирах едната страна на лицето ми преди да включа камерата си сложих руж на едната скула, а след това, докато снимах видеото съвсем забравих да си сложа руж и на другата буза! :) След време, когато започнах да редактирам се смях доста като видях как от едната страна бузата ми розовее, а другата не, но карай! :) Странното е, че до сега никой не е забелязал и не е коментирал, което наистина не очаквах! Все тая! Започвам ново течение в грима! :) Грим само на половината лице! Хахах!
Напишете ми в коментарите дали ви се е случвало да забравите някой компонент от грима си, когато сте бързали за някъде. Ще се радвам да разбера, че не съм само аз! :) 

КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО

Използвани продукти за грима:
Фон Дьо Тен - Chanel Vitalumiere Aqua - B30 Beige Sable
Коректор - MAC Prolongwear Concealer - NC20
Пудра - Bare Minerals Original Foundation - Light W15
Bare Minerals Original Mineral Veil
Пудра за контуриране - The Balm Bahama Mama
Руж на едната буза :) - The Balm Instain Blush - Argyle
Перлена бронзираща пудра - The Balm Betty Lou Manizer
Хайлайтър - The Balm Mary Lou Manizer
Основа за сенки - Maybelline Color Tattoo - Pink Gold
Очна линия - Maybelline 24H Gel Eyeliner - Black
Извивачка за мигли - Shiseido
Спирала - Clarins (мостра)
Изкуствени мигли - Red Cherry #43
Лепило за изкуствени мигли - DUO Eyelash Adhesive 
Четки за грим - Sigma

Надявам се видеото да ви хареса и да бъде полезно!
До скоро!
Share:

1 коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)