четвъртък, 17 април 2014 г.

Кой спечели награда от томболата?

Здравейте, дойде и денят, когато ще обявя всички 10 спечелили наградите от томболата. За предната томбола заснех видео, в което обявих печелившите, но днес нямах време да го направя, затова и ще представя имената тук. Надявам се да нямате нищо против... :)



Благодаря на всички, които се включиха в томболата и които ме поздравиха въобще с много мили думи и пожелания във връзка с откриването на онлайн магазина ми, който всъщност е и причината за томболата, както и това, че днес на 17.04.2014 се навършват три години от както започнах да правя клипове! :)
Цялото преживяване за мен беше и продължава да бъде вълнуващо, интересно и непредсказуемо; начинание, което ми носи много радост, удовлетвореност и щастие, така че благодаря на всички, които ме подкрепяха през цялото това време и ми помогнаха да се развивам в това, което правя и наистина обичам.
Научих много и извървях дълъг път, но нямаше да стане без вас, които да ми давате идеи, да ме мотивирате и провокирате да представям нещо по-различно и по-добро с всяко ново видео. :) Благодаря ви!

Преминавам и към наградите и томболата, тъй като предполагам това е което ви вълнува най-много! :)

1. CIATE Caviar Manicure Black Pearls 
Изтеглен да спечели тази награда от YouTube е - Hyulli Lovesgirlythings

2. CIATE Caviar Manicure Candy Shop
Изтеглен да спечели тази награда от Facebook е - Севина Димитрова

3. CIATE Sequined Manicure Harlequin 
Изтеглен да спечели тази награда от Facebook е - Силви Георгиева

4. Bare Minerals 9 piece Get Started Kit Light 
Изтеглен да спечели тази награда от Facebook е - Радослава Михайлова

5. Nude Tude Eyeshadow Palette + Red Cherry Lashes №205 & 523
Изтеглен да спечели тази награда от YouTube е - Илка Иванова

6. Clarins Gift Set + Red Cherry Lashes №43 & 523
Изтеглен да спечели тази награда от YouTube е - Ели Жекова

7. Sexy Mama Powder + Instain Blush in Houndstooth + Red Cherry Lashes №103 & 523 + Jorgobe White Tea Cream Sample 
Изтеглен да спечели тази награда от Facebook е - Силвия Атанасова

8. Stila Convertible Color Palette Cool + Red Cherry Lashes №103 & 523 + Jorgobe White Tea Cream Sample + Escada Born in paradise 2 ml sample
Изтеглен да спечели тази награда от Facebook е - Милена Николова

9. Kudibal Copenhagen Makeup Bag + Mary Loumanizer + Cabana Boy Blush + Red Cherry Lashes №103 & 43 
Изтеглен да спечели тази награда от YouTube е - Ася Кожухарова

10. Kudibal Copenhagen Makeup Bag + Mary Loumanizer + Frat Boy Blush + Red Cherry Lashes №103 & 43
Изтеглен да спечели тази награда от YouTube е - Рада Балабанова

Това са всички печеливши от томболата, очаквайте да се свържа с вас и да ви изпратя лично съобщение, където ще очаквам да ми дадете ваш адрес, където да изпратя наградите; имайте предвид, че ще ги изпратя в началото на май месец, тъй като тогава се прибирам в България.
Надявам се да съм успяла да ви зарадвам с наградите, бих искала да мога да дам награда на всички, но за съжаление нямам такава възможност.

За всички, които не са сред избраните, не се отчайвайте, тъй като малко по-нататък предстои нова томбола с много повече награди и от тази, вече дори имам някои от наградите събрани при мен. :)

Поздрави и весели Великденски празници!
Share:

12 коментара

  1. Честито на печелившите! Браво Ели!!! :*

    ОтговорИзтриване
  2. Искрено поздравявам момичетата, които са изтеглени в томболата! :) Ползвайте тези прекрасни продукти с много здраве и бъдете винаги красиви и усмихнати! :) А на теб, Ели, пожелавам да продължаваш да ни радваш с хубави клипове и с милото поведение, което си е твоя запазена марка! Много успехи и занапред! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Ели, честити 3 години! Пожелавам ти да продължаваш все така да ни радваш! Дано всичките ти мечти да продължават да се сбъдват!
    Аз искам и тук да ти благодаря за голямата радост и щастие, които ми донесе!
    Приятно посрещане на Великден!
    Целувки и поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Radvam se,che ychastvah!
    Pozdravlenia na pechelivshite!

    ОтговорИзтриване
  6. Chestito na vsichki . Predstaavqm si kak se radvat pechelivshite .:*

    ОтговорИзтриване
  7. Ели ужасно много ти благодаря наградата е великолепна и с ужасно нетърпение очаквам пристигането й :* хиляди целувки за теб <3 :*

    ОтговорИзтриване
  8. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  9. леле :) много съм щастлива !!! За първи път печеля награда, а съм участвала в десетки игри и томболи... Поздравявам и другите спечелили, а на останалите късметче за напред :) Ели, благодаря :) Честити 3 години! Искренно ти се радвам за това, че се занимаваш с това което обичаш и ти доставя удоволствие, и имаш толкова голямо развитие за това време... Продължавай все така!!! Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  10. Честито момичета !
    Ели , продължавай да сбъдваш мечтите си и да бъдеш вдъхновение за многоо други :):):)

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)