неделя, 16 март 2014 г.

Пригответе се с мен за парти!

Здравейте,
много от вас ми писаха, че харесват клипове от типа на "Пригответе се с мен", където показвам всички стъпки и приготовления, които предприемам преди излизане, затова и реших да пусна камерата докато се приготвях за парти на 8ми март. 

По принцип рядко ми се отдава възможност да се издокарам, затова и след като бях поканена на  рожден ден в един ресторант/кабаре в Копенхаген, реших да заснема и видео с цялостната ми визия за партито. Осми март беше и личен повод за празник, тъй като бе официалното откриване на новият ми онлайн магазин, затова и бях много заета през деня с последните приготовления за пускане на сайта - стрес, напреженеие, вълнение, емоции - това беше един от най-вълнуващите дни от живота ми - ден, в който една мечта се превърна в реалност! :) Бях на косъм да закъснея, но до последно бях решена да заснема видео - не се отказах и ето го резултата - макар и леко забързано, видеото е факт и се надявам да ви хареса и да бъде полезно! ;)


Визията, която избрах за повода бе класическа и елегантна - малка, черна рокля, права коса, небрежно захваната отзад с розичка и нежен грим в телесни тонове, който исках да подчертава очите.


Изплзвани продукти за грима:
Основа за грим - Clarins Beauty Flash Balm
Фон Дьо Тен - Chanel Vitalumiere Aqua - B30 Beige Sable
Коректор - MAC Prolongwear Concealer - NC20
Пудра - Bare Minerals Original Mineral Veil
Бронзиращ мус/крем - Chanel - Soleil Tan De Chanel Bronze Universel Bronzing Base
Пудра за контуриране - Sleek Face Form Light
Хайлайтър - The Balm Mary Lou Manizer
Основа за сенки - MAC Paint Pot - Painterly 
Очна линия - The Balm Schwing Liquid Eyeliner
Извивачка за мигли - Shiseido
Спирала - Max Factor 24 Hour Waterproof
Изкуствени мигли - Red Cherry #43
Лепило за изкуствени мигли - DUO Eyelash Adhesive 
Молив за устни - L'Oréal Paris Infallible Lip Liner - 708 Always Toasted
Гланц - Rimmel Stay Glossy Lipgloss -  Non-stop Glamour

Тоалет:
Поръчах роклята, чантата и обеците онлайн миналата година и за момента виждам, че не са налични за поръчка, но по принцип съм виждала от ASOS често да зареждат изчерпаните модели, така че ако имате интерес, можете да следите на сайта. :)
Рокля: Elise Ryan (www.asos.com)


Чанта: Asos (www.asos.com)


Обеци: French Connection (www.asos.com)


Обувки: Магазин Denyl Варна

Надявам се видеото да ви хареса! :)

За да закупите някои от използваните продукти и четки за грим, кликнете тук - http://www.makeupbuthow.com/

Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

Share:

1 коментар

  1. Цялото заснемане, поведение пред камерата, техники в грима и подробното обяснение на всички продукти, как и защо точно тях използваш, това че вече с линк директно можеш да си ги купиш четейки статията...всичко е просто професионално! Удоволствие е за феновете на грима да гледат всяко ново видео от теб ! :)
    Успех със сайта и по-чести публикации :)

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)