неделя, 16 март 2014 г.

Откриване на новият ми онлайн магазин + томбола


Здравейте, 
днешната публикация е посветена на едно важно за мен събитие, за което много се вълнувам да споделя, че вече е факт! :) След месеци усилена работа най-накрая новият ми онлайн магазин за козметика вече е открит и се намира на адрес www.makeupbuthow.com!
Реших датата на откриването да бъде 8-ми март - денят на жената, тъй като всичко в сайта е ориентирано точно към дамите - едно място, което исках да отразява мен и всичко, с което се занимавам тук, а именно една общност, в която както до сега  да споделяме информация за любими ми продукти, трикове, идеи и знания за грима и красотата, само, че разликата е, че за пръв път ще е възможно тези продукти и четки за грим да са достъпни за закупуване и от всички вас. Вложих много труд и усилия в осъществяването на тази мечта и много се радвам, че хората около мен повярваха в идеята и помогнаха тя да стане реалност.


Вие също сте голяма част от това начинание, без вашата подкрепа нямаше да е възможно всичко това!
Затова в тази връзка исках да отпразнуваме заедно това ново начало и за да ви върна жеста за непрестанната подкрепа, реших да направя отново томбола с някои от любимите ми козметични продукти, които събирам за вас отдавна. :)

За повече информация за томболата и наградите можете да видите видеото ми тук:


Наградите, които избрах са все от марки, които много харесвам и ползвам ежедневно, същевременно знам, че не са достъпни в България, затова се надявам да ви харесат! :)

1. CIATE Caviar Manicure Black Pearls 


2. CIATE Caviar Manicure Candy Shop


3. CIATE Sequined Manicure Harlequin 


4. Bare Minerals 9 piece Get Started Kit Light 


5. Nude Tude Eyeshadow Palette + Red Cherry Lashes №205 & 523


6. Clarins Gift Set + Red Cherry Lashes №43 & 523


7. Sexy Mama Powder + Instain Blush in Houndstooth + Red Cherry Lashes №103 & 523 + Jorgobe White Tea Cream Sample 


8. Stila Convertible Color Palette Cool + Red Cherry Lashes №103 & 523 + Jorgobe White Tea Cream Sample + Escada Born in paradise 2 ml sample


9. Kudibal Copenhagen Makeup Bag + Mary Loumanizer + Cabana Boy Blush + Red Cherry Lashes №103 & 43 


10. Kudibal Copenhagen Makeup Bag + Mary Loumanizer + Frat Boy Blush + Red Cherry Lashes №103 & 43


УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:

Пет награди ще бъдат раздадени за фенове на фейсбук страницата ми, а останалите пет ще бъдат раздадени на хора абонирани за youtube каналът ми.


УСЛОВИЯТА ЗА СПЕЧЕЛВАНЕ НА НАГРАДИТЕ ВЪВ ФЕЙСБУК СА:

1. Да сте харесали страницата ми - https://www.facebook.com/MakeUpButHow
2. Да споделите страницата ми – може да е самата страница или конкретна публикация от нея – няма значение.
3. Да оставите коментар и да кажете каква награда бихте искали да спечелите ако сте избрани.


УСЛОВИЯТА ЗА СПЕЧЕЛВАНЕ НА НАГРАДИТЕ В YOUTUBE СА:

1. Да сте абонирани за каналът ми - https://www.youtube.com/user/MakeUpButHow
2. Да споделите каналът ми – може да е видео от него или самия канал.
3. Да оставите коментар и да кажете каква награда бихте искали да спечелите ако сте избрани.

Можете да коментирате и споделяте колкото пъти пожелаете за да имате по-голям шанс за спечелване. Не е нужно да ми пишете лични съобщения, тъй като не мога да успея да прочета и отговоря на всички, а и победителите ще се избират от коментарите, а не от съобщенията.

 Коментари за участие в томболата се приемат САМО под снимки и публикации свързани с томболата във Фейсбук или под видеото ми за томболата в ютюб.

Също така ви моля, ако не отговаряте на условията и не желаете да си направите акаунт в ютюб или Фейсбук за участие - не ме молете да правя компромиси с правилата, тъй като те са едни и същи за всички и няма да е честно ако ги променя за едни, а за други не. 

Благодаря за разбирането.

Победителите ще бъдат избрани на случаен принцип! 

КРАЕН СРОК ЗА УЧАСТИЕ - 17 АПРИЛ!
Това отново е специална дата за мен, тъй като тогава се навършват 3 години от както започнах да правя клипове! :)

Наградите ще изпратя по куриер, като се прибера в България през началото на май месец. :)

Желая ви успех!

Share:

25 коментара

  1. стръхотна си,имаш невероятни идеи,и много бих се радвала ако спечеля някоя от наградите :*

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Пожелавам ти много поръчки от онлайн магазина,нека да се развива с голям успех.Страхотна си,бъди все така мечтаеща и уверена в себе си и мечтите си.

    ОтговорИзтриване
  4. Ели отново те поздравявам за всичкия ентусиазъм,за желанието,с което правиш всичко да изглежда уникално,много се радвам за теб,че успя да сбъднеш това,което си искала от много време,вече е реалност благодарение на усилената ти работа :) ! ОТНОВО ПОЗДРАВЛЕНИЯ,СПРАВЯШ СЕ ОТЛИЧНО :* ! ЦЕЛУВКИИ

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна си Ели! Чудесно е ,че си сбъднала една своя мечта,за което ти се възхищавам!Ти си един пример за подражание,за това как човек ,когато иска нещо може да го постигне ..Желая ти много успехи и занапред!!! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна си Ели и много хубави видеа правиш и по случай откриването на сайта ти искам да ти пожелая да бъдеш все така креативна,ентусиазирана и все така увличаща във видеата ти и за напред!!!УСПЕХ!!!

    ОтговорИзтриване
  7. mnogo 6e se radvam oako spe4elq nqkoq ot nagradite neznam dali 6e se slu4i no she si stiskam palchi.she stiskam palshi i na teb za onlain magazinati

    ОтговорИзтриване
  8. Супер,Ели много се радвам за всичко което правиш (: (:

    ОтговорИзтриване
  9. bravo eli !!! straxotna si. mnogo se radvam che si ospiala da si usashtestvish mechtata. jelaia ti mnogo uspex

    ОтговорИзтриване
  10. Pozdravleniq za poreden put za strahotnata ideq!Ako pobedq v tombolata mnogo bih iskala da spechelq nagrada 1,4 ili 5 :) P.S ochakvame novo klipche s neturpenie!! :-)

    ОтговорИзтриване
  11. Много приятна изненада за нас - хората, които се опитват да постигнат върху себе си това което твориш ти, съвсем сама, без курсове или обучение. Сега вече ще имаме възможност да го правим с продуктите, с които работиш ти без да търсим сайтове, които предлагат доставка до България :) Поздравления за сайта и изобщо за всички клипчета от канала ти, уникална дарба имаш и е много хубаво, че споделяш опита и триковете си с нас :)

    ОтговорИзтриване
  12. Ели, желая ти да вървиш все така напред и само нагоре. Бъди много усмихната и не позволявай никой да помрачи щастието ти. Успех с новото начинание (онлайн магазина)! Следя те от доста време, освен клипчетата и всичко свързано с грим покрай тях, много ми харесват и тези с облекло, а и онази публикация за фитнес тренировките. От нея научих и за Insanity. Въобще много полезно място е блога ти. А последно - ягодките с шоколад още не мога да забравя и съм решила за повод на някой близък да ги направя и подаря. Сезона им наближава, дори аз бих опитала. :_
    Искам да ти пожелая мноооого късмет, защото го заслужаваш.
    Всички награди, които си избрала са страхотни. Бих се радвала, ако спечеля номер 5. :)

    ОтговорИзтриване
  13. Здравей,Ели :))) Гледам клиповете ти и искрено им се радвам,както и черпя доста информация,която ми е много полезната за направата на грим :) Моите искрени поздравления още веднъж за това,което си успяла да постигнеш с много упоритост!!! Възхищавам ти се :) Много много ще съм щастлива,ако спечеля,която и да е награда:) Или 4,5,8,9,10 Успех

    ОтговорИзтриване
  14. 6te 4akame s netarpenie ......uspex na vsi4ki momi4eta koito igraem v tombolata za podaracite........pozdravleniq i celuvki za teb Eli !!!!

    ОтговорИзтриване
  15. pozdravleniya za strahotnata ideya...az bih iskala da specelya nagrada nomer 4 ili 9....

    ОтговорИзтриване
  16. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  17. Здравей! Поздравления за онлайн магазина! Ето линковете към споделянията ми на канала в Ютюб и Фейсбук:
    https://www.facebook.com/kati.kz.nails/posts/634837866572076?stream_ref=10
    https://www.facebook.com/kati.kz.nails/posts/634837033238826?stream_ref=10
    Много бих се радвала да спечеля награда номер 5.

    ОтговорИзтриване
  18. Ели , клиповете ти винаги са ми били много интересни , благодаря ти ,че споделяш огромния си талант с нас и ни даваш чудесни идеи :* :)
    Пожелавам ти успех с онлайн магазина ,както и във всичко с което се захванеш!!! :*

    ОтговорИзтриване
  19. Здравей Ели, даваш прекрасни съвети, които стават и по-лесноприложими по начина по който обясняваш и показваш. Пожелавам успех на новооткрития онлайн магазин и продължавай да ни радваш с чудесните си идеи за грим, коса и маникюр. Бих се радвала да спечеля награда номер 5 - палитрата сенки Nude :)

    ОтговорИзтриване
  20. успех на всички,стискам палци. Ели,ти си една много красива и стилна жена.твоите клипчета наистина ми помогнаха да науча доста неща за грима,и не само. много се радвам че те открих в ютюб.

    ОтговорИзтриване
  21. Ели , прекрасна си ! Нещата които правиш са изкуство , което не всеки умее ! Даваш прекрасни съвети , за което искрено ти благодаря ! Продължавай в същия дух ! И успех на всички участници в томболата :)

    ОтговорИзтриване
  22. Пожелавам много успехи.Аз няма да изпадам в излишни коментари за това колко е хубав сайта ти или за това колко си красива.Всичко с много труд става реалност.Аз много подкрепям и уважавам хората, които имат смелостта да направят нещо, за което те са мечтали толкова време и са искали да споделят.Знанията и уменията да не ги крият, а да помогнат на тези които не са запознати с тънкостите.Моята цел е да получа 5 награда,защото искам да изненадам моя скъпа приятелка,която също като теб обожава да гримира и съм сигурна че ще успея да я зарадвам.Разбира се и всяка друга от наградите ще и хареса.Това е от мен.Успех на всички.:)Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  23. Zravei Eli, blagodarq za video urocite na men mnogo mi pomagat i za pricheskite i za grimiraneto.. mnogo bih se radvala ako spechelq nqkoq nagrada :)

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)