петък, 10 януари 2014 г.

Идеи за бляскав маникюр с брокат

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 
Здравейте скъпи дами,
днес ще ви представя няколко идеи за бляскав маникюр, които аз лично много харесвам и напоследък често си правя, независимо дали е за специален повод или пък не. :)

За този маникюр реших да използвам едър брокат в комбинация от златисто и розово, който поставих върху фон от нежен, розов цвят лак. Можете да експериментирате и да го поставите на различни нокти и в различна форма, както на вас ви харесва и подхожда на формата на ноктите.
Вижте как го направих и какви продукти използвах във видеото отдолу:

Ако пък не желаете да слагате брокат върху всички нокти, пробвайте да го добавите само на един като бляскав и интересен акцент:

Последното ми предложение за маникюр с брокат включва идея за преливащ се ефект, който се създава чрез наслояването на брокат. 
Тук го направих използвайки сух брокат:

Или тук отдолу, където за същата идея използвах лак с брокат, който отново наслоих в долната част на ноктите ето така:


Надявам се идеите ми да са били полезни за тези от вас, които харесват бляскавите маникюри и брокати! Ако имате идеи и предложения за нови клипове с маникюри, пишете ми и ще се постарая да ги направя! :)
Поздрави,
Ели

0 comments:

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting