неделя, 3 ноември 2013 г.

Моята колекция с грим, бижута и лакове - организация и съхранение

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 
Здравейте приятели!
Днес ще споделя с вас моята колекция с гримове, която съм насъбрала през последните няколко години особено след като започнах да снимам клипове. Отлагах заснемането на това видео, тъй като ми е странно да показвам продуктите ми без никаква по-специална причина, защото не исках това да се приеме като хвалене или изтъкване от моя страна, но след като тази тема за видео е една от НАЙ-поискваните от вас, накрая се реших. Все пак мисля, че такъв тип видео може и да е полезно за хората, които се интересуват от козметика и им е любопитно, кои са моите любими и най-често използвани продукти и  как ги съхранявам и организирам.

До скоро съхранявах гримовете ми в няколко пластмасови кутии в гардероба, което освен, че не беше практично да ги вадя и пренасям всеки път като ми трябват; отнемаше време да намеря някои от продуктите, особено ако са заровени най-отдолу и т.н. Затова и много исках да ги организирам по нов начин, който да е удобен за мен и от скоро намерих решението :) - купих си подходящ шкаф, в който да ги съхранявам.
Удобното при този шкаф е, че се състои от комбинация от различна големина чекмеджета - някои са по-дълбоки, други по-плитки, което го прави идеален за съхранение на козметика.
Моят приятел монтира колелца отдолу на шкафа вместо краката му за да мога лесно да го премествам от спалнята, където се намира до хола, където снимам клипове, тъй като тогава са ми необходими различни видове грим и най-удобно е да преместя всичко наведнъж с мен. :)
Липсва ми само да си закупя подходящи разделители, където удобно да се побират някои от по-малките по размер гримове като червила, моливи и т.н. тъй като в момента не са много стабилни, но като цяло съм доволна от подредбата и организацията ми. 
Гримовете ми могат да се поберат и в много по-малко пространство, но аз лично нарочно исках да ги изложа така, че да мога лесно да видя и достигна до всеки продукт като така ще мога да си ги изполвам редовно без да забравям за тях. :)



В първото ми и най-горно и плитко чекмедже съхранявам бижутата и аксесоарите ми, тъй като така те са лесни за достъп. Съхранявам скъпите ми бижута в кутиите, в които съм ги закупила или са ми били подарени, докато останалите съм поставила в една симпатична панерка за хляб - да странно, но върши работа :) тъй като е мека и така предпазва бижутата от надраскване.
В следващото ми чекмедже, което също е плитко държа всичките ми палитри сенки, пигменти и продукти за попълване на вежди. Отново целта на подредбата ми е да мога да виждам ясно имената на палитрите за да мога лесно да намирам каквото ми трябва.

Отдолу следват и продуктите ми за очи и устни, които държа в две розови кутии. От едната страна са всичките ми кремообразни сенки и основи, спирали, моливи за очи, както и няколко инструмента като острилка, ножичка, извивачка за мигли и т.н. Отзад държа няколко чисти хавлии за почистване на четки, огледало и тампони за грим, клечки за уши и т.н. 

От другата страна са продуктите ми за устни като червила, моливи за устни и гланцове, които засега съм разделила в два несесера по цвят - едните са в ярки розови и червени нюанси, а другите в телесни и прасковени.





След това отдолу следва и чекмиджето с продуктите ми за лице, като най-отпред в две кутии съм разделила продуктите ми за лице:
В едната кутия са продуктите ми за лице - основи за грим, фон дьо тен-и и коректори, а в другата са пудрите ми.

Зад тях се намират и продуктите ми за скули като ружове (кремообранзи, прахообразни), бронзиращи пудри и хайлайтъри. Имам и един лосион за почистване на четки от МАС.


В долното чекмидже се намират четките ми за грим и изкуствените ми мигли. Обичам да държа четките ми за грим прибрани за да не се напрашват, а и ми харесва да ги съхранявам в този несесер, тъй като ги разделям по вид и лесно намирам каквото ми трябва. В средата пък отделям мръсните четки. Отзад в розовата кутия държа още четки, които не се хвщат в несесера.
 

За съжаление четките не се хващат изправени в чекмеджето, затова и ги държа в легнало положение, но това не ме притеснява. :)
До тях се намират всичките ми изкуствени мигли, които са толкова много, тъй като наскоро поръчах доста наведнъж, защото излизат по-евтино така. :)


 И в последното ми чекмедже най-отдолу държа китуята ми с лакове и инструменти за маникюр. :) Това е удобна голяма кутия, в която беше опакован един комплект чаршафи, който наскоро си купихме и вместо да я изхвърлям реших, че ще ми е полезна за съхранение. Харесва ми, че всичките ми принадлежности за маникюр се хващат там и когато трябва да се лакирам направо изкарвам цялата кутия и в нея ясно се вижда кое къде е. :)

И това е всичко! Надявам се това да е било полезно или поне интересно за вас! :) Пишете ми и какви други клипове искате да видите занапред! :)

Поздрави и целувки, 
Ели

2 comments:

Bu Georgiewa каза...

Много хубава грим колекция, а и всичко е така добре подредено :) Аз все преподреждам, изхвърлям и пак не мога да създам добър ред :)
http://thingamyjic.blogspot.com/

silviq nikolova каза...

zdr, az sam ti gollqma fenka , mnogo mi haresva tvoq sait i dr . mnogo mi haresva kakav red si sazdala za grimovete ti :*

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting