неделя, 3 ноември 2013 г.

Как да се гримираме като зомби за Хелоуин


Здравейте приятели,
в това видео ще видите как се получи първият ми опит да направя страшен грим за Хелоуин. Това е нещо напълно нетипично и различно за мен, защото по принцип харесвам красивите, съблазнителни или артистични видове грим за празника, но пък в същото време определено бих се маскирала така за някое парти само, защото е различно и неочаквано за околните, а и е забавно! :) 
 Този грим е подходящ за както за момичета, така и за момчета, така че ще се радвам ако го споделите с приятелите си, на които би им било интересно и полезно да го видят. :) 



Целта ми беше да използвам само продукти, които имам вече в колекцията ми с козметика, тоест - никакви продукти за специални ефекти или специално предназначени за сценичен грим за Хелоуин; както и такива, които са лесно достъпни и евтини за набавяне, например продуктите, които купих от супермаркета за да си направя "домашна" изкуствена кръв - вижте "рецептата ми по-долу". :) 

Използвани продукти:

Коректор палитра: Coastal Scents Camouflage Concealer palette

Фон Дьо Тен: Mac Face and Body Foundation

Сенки палитри: Stone Cosmetics – Eyeshadow 6; Sleek Ultra Mattes 2

Гелообразна очна линия: Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner - Black

Бял молив: Essence Kajal Pencil - 04 White

Лепило за изкуствени мигли: DUO Eyelash Adhesive

Течно червило: SLEEK Pout Paint - 157 Pin Up

Тоалетна хартия


Рецепта за изкуствена кръв:

Захарен сироп;
Червена боя за храна;
Зелена боя за храна;
Брашно;

Надявам се видеото да бъде полезно за тези от вас, които планират да се превъплатят в някой страшен герой за Хелоуин, защото много от тези техники могат да се използват и за други видове грим, не само за зомби! :)

Поздрави,
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

Share:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)