неделя, 6 октомври 2013 г.

Идеи за прически с плитки


Здравейте приятели,
в тази публикация ще ви представя няколко идеи за супер бързи и лесни прически с плитки, които изглеждат много нежо, женствено и определено събират погледите!
За заснемането на тези клипове имах гостенка - приятелката ми Шийла, която ми беше и модел. Върху нейната прекрасна коса имах възможността да си поиграя и покажа няколко вида лесни прически, за които отдавна получавам много заявки от вас.
Надявам се клиповете да са полезни за вас и да ви мотивират да експериментирате с нови прически! Ето и как да ги направите:


1. ПЛИТКА И КОК РУСАЛКА

Първата прическа, която заснехме е плитка "Русалка", която реших да направя, тъй като тя е може би най-често поискваната от вас. Снимката, която многократно получавам е ето тази (по-горе), затова и най-накрая реших да направя и видео за нея. :)
Техниката е изключително лесна, затова и реших в същото видео да вметна и още една идея за носене на тази плитка - като акцент на кок. 

2. ДАНТЕЛЕНА ПЛИТКА И КОК

Това е може би любимата ми прическа от всички, които заснехме, тъй като е много лесна, но в същото време не изглежда така; стои женствено и елегантно, подходяща е както за ежедневието, така и за официални събития. Можете да добавите и аксесоар в косата по желание.
3. ВИСОКА ОПАШКА С ПЛИТКА ЗА АКЦЕНТ 

В това видео ще видите два интересни варианта за разнообразяване на семплата конска опашка. Техниката на сплитане е подобна на плитките по-горе, но с малки разлики, ако искате да видите как се прави, кликнете на линка под снимката.

***
Това е от мен засега, надявам се тези идеи да са били интересни и полезни за вас. :)
Ако имате идеи за други прически, които бихте искали да видите, пишете ми! :)
Това е от мен засега, ще се видим скоро! :)
Ели

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал


Share:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)