четвъртък, 20 юни 2013 г.

Пригответе се с мен - грим, аксесоари, тоалет


Здравейте скъпи читатели! :)
За днес съм ви приготвила една по-различна публикация и видео, което бе поискано от няколко от вас на Фейсбук страницата ми, а именно - "Пригответе се с мен / Get Ready With Me". Ако се чудите какъв е този тип видео - това е клип, в който показвам целия процес по подготовката ми за едно лятно вечерно излизане - грим, дрехи, обувки, аксесоари и т.н. по принцип бих показала и как си правя косата, но за това конкретно видео не го направих, тъй като вече имам клип за тази прическа и няма смисъл да се повтарям. Поводът беше просто разходка и вечеря с приятели в града. :)



Ще се радвам да разбера дали този тип клипове ви харесва и дали бихте искали да правя още подобни. :)
Гримът, който избрах да си направя е в топли, златисто-кафяви нюанси, които обожавам да нося през лятото, пък и не само, мисля че с тях човек няма как да сгреши - изглеждат страхотно на всеки цвят очи и подхождат на всеки тоалет, тъй като са неутрални цветове, а пък ако имате и малко тен изглеждат още по-добре! :)
Гримът на очите комбинирах с нежно-розови скули и устни, които стоят много женствено и свежо върху кожата, а и подхождат на светло-розовият ми потник, с който бях облечена. :) Добавих също и малко бронзиращ крем за придам лек слънчев загар на лицето.

За лятото пък и не само, обожавам да използвам козметика с кремообразна текстура, независимо дали са кремообразни сенки, руж или бронзант, те просто придават много нежно и свежо сияние на кожата, като я правят да изглежда по-свежа и естествена. Кремообразната текстура наподобява много повече естественият вид на кожата, затова и се слива идеално и изглежда почти неуловимо върху нея. Ако обаче имате мазна кожа бих препоръчала да сте внимателни с кремообразните ружове, тъй като те едва ли биха издържали много дълго върху нея, бих препоръчала или да нанесете отгоре прахообразен руж или да заложите като цяло на прахообразни продукти, тъй като те издържат по-дълго върху мазна кожа. За горещите летни дни е хубаво да използвате и основа за грим, която ще направи гримът ви да се задържи значително по-дълго върху лицето, особено ако сте с комбинирана или склонна към омазняване кожа. Аз лично използвам основа само, когато знам, че ще съм навън цял ден в горещината или ще съм на работа, където бих се изпотила или пък просто искам гримът ми да трае по-дълго без да се размазва, но специално за това излизане на използвах, тъй като излизах само за няколко часа вечерта, когато не е толкова горещо.

ИЗПОЛЗВАНИ ПРОДУКТИ ЗА ТОЗИ ГРИМ:

Лосион за почистване на грим - Bioderma Sensibio H2O
Фон дьо тен - Yves Saint Laurent LE TEINT TOUCHE ECLAT - B40 Beige
Коректор - Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory
Пудра за лице - MAC Mineralize Skinfinsh Natural - Medium 
Бронзиращ мус/крем - CHANEL - SOLEIL TAN DE CHANEL BRONZE UNIVERSEL BRONZING BASE
Кремообразен руж - STILA Convertible Color Dual Lip and Cheek Trio - Cool - Cherry blossom
Основа за сенки - MAC Paint Pot - Bare Study 
Сенки - SLEEK Storm Palette; STILA In the know eye shadow palette
Гелообразна очна линия - Maybelline 24H Gel Eyeliner - 02 Brown
Извивачка за мигли - Shiseido
Спирала - Max Factor 2000 Calorie
Изкуствени мигли - изгубих опаковката им и не знам от коя марка са :(
Лепило за изкуствени мигли - DUO Eyelash Adhesive 
Червило - MAC Lipstick - Angel
Гланц - BOURJOIS 3D Effet Max Gloss - 11 Beige mellow


ЛАК ЗА НОКТИ: Flormar №408 (много ярък, почти неонов розово-коралов цвят)
ГРИВНА: Pilgrim (Датска марка бижута, но на сайта им пише, че се предлагат в доста магазини и в България)
ОБЕЦИ: Swarovski (получих ги като подарък преди няколко години и не мисля, че сега може да се намери същия модел)
ДЪНКИ: купих си ги от магазин за дрехи в центъра на Варна, не си спомням къде точно :)
ОБУВКИ: магазин Christian Варна (Купих си ги преди няколко години и не мисля, че все още се предлагат в магазина, но това е много изчистен, класически модел, който може да се намери почти навсякъде от други марки)
ЧЕРНИ НИСКИ ОБУВКИ - магазин Denyl Варна (те също са от преди 2-3 години и вече ги няма в магазина)
ПОТНИК: www.asos.com


Надявам се този тип видео да е било интересно за вас, пишете ми дали искате да правя още такива, когато пак се приготвям за излизане някъде; ако пък имате и други идеи за клипове ще се радвам ако ги споделите с мен! :)

Поздрави,
Share:

7 коментара

  1. Много стилна и ефектна визия,с това видео показваш как можем да сме красиви и секси,без излишна голота,браво Ели,невероятен клип,гримът е разкошен,обожавам изчистената визия и в грима и в облеклото,невероятна си! :*

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти мила, много се радвам да чуя, че видеото ти е харесало :) целувки :*

    ОтговорИзтриване
  3. strahotna si eli,6te napravi6 li video za fitnes i hrani koito obi4a6 :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна си! Номинирах те за Liebster Blog Award :) http://quitealooker.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, Ели! Като един от най-любимите ми български блогърки, получи номинация от мен за Liebster Blog Award! Виж повече детайли тук:

    http://desiveleva.com/liebster-blog-award-bg/

    ОтговорИзтриване
  6. Ели, имаш таг и от мен :)http://hotandglam.blogspot.com/ :)

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотен пост! Поздрави!
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)