събота, 16 март 2013 г.

2 години пред камерата - равносметка, благодарности и награди




Здравейте приятели!
Скоро се навършват 2 години от както последвах мечтата си и започнах да правя клипове! 
Уауу времето лети наистина неусетно! :)
С наближаването на тази годишнина се чувствам адски развълнувана и щастлива да споделя с вас радостта и благодарността ми към вас за непрестанната ви подкрепа и мотивация.
Без вас нямаше да се справя!
Затова и отдавна обмислях и събирах средства за да осъществя една изненада за вас, чрез която да изразя благодарността си и да ви дам поне частичка от радостта, която вие ми давате с милите си коментари и подкрепа. 
Заснех едно видео, в което да поговоря за всичко това и да ви споделя в какво всъщност се състои изненадата ми. :)


В това видео исках да ви кажа толкова много неща, но при редактирането се наложи да изрежа доста от тях, тъй като видеото стана супер дълго :) накрая след многото рязане успях да го съкратя на 20 минути!! хехеххе, затова и рендирането му отне 8 часа, а самото качване почти 24!!! Исках да се качи на 8 март за да бъде нещо като символична изненада и "подарък" за всичи дами, но просто не успя да се качи в рамките на деня :). 
Както и да е - надявам се да успеете да изтърпите да ме гледате в продължение на 20 минути, защото във видеото освен, че говоря за това какво ме накара да започна да правя клипове, какво означава това за мен, какво ме мотивира и т.н.,споделям и каква е изненадата ми за вас, а именно подаръците, които съм ви подготвила с много любов! :)
Във видеото можете да видите кои са те и как изглеждат, както и какви са правилата за да ги спечелите.

Тъй като откакто качих видеото получих доста въпроси за условията за спечелване, ще ги обясня и тук малко по-подробно, но първо вижте какви награди избрах за вас: :)



Вложих наистина много мисъл в това какви подаръци да избера за вас - исках да са практични за всяка дама, но и да са високо качество и дори луксозни. :) Избрах марки, които не са широко разпространени в страната, защото реших, че много момичета биха се зарадвали да ги изпробват в случай, че не са имали такава възможност до сега. Всички продукти са оригинални и пазя касовите бонове за тях, в случай че някой се съмнява в това. :)
Комплектът от Елизабет Арден закупих от Дания, парфюма, продуктите на МАС и Шанел заупих от Tax Free магазина на летището в Копенхаген, когато пътувах към България, а палитрите от Инглот и изкуствените мигли закупих от Grand Mall Варна.
Избрах точно тези продукти, защото повечето от тях съм ползвала и съм сигурна в доброто им качество, други като пудрата на Шанел например - е, това вече е класика и нямам съмнение, че всяка дама ще се зарадва ако притежава такова бижу в колекцията си! :)
Много мислих какви продукти да взема от МАС и накрая реших да избера едни от най-продаваните продукти от марката и такива, за които често получавам въпроси от вас.
Реших да включа и сенки към подаръците, тъй като отново това е често задаван въпрос от вас, затова и реших да избера две палитри, едната от тях с неутрални тонове, подходящи за ежедневието, а другата с разкошни цветни сенки в лилаво-розови тонове за една от вас, която обича да експериментира с малко цвят в грима си. Пък и си казах - "Лилавото отива на всеки цвят очи, така, че няма как да сгреша с него!". :) Избрала съм комбинация от матирани сенки, перлени и блестящи, като всички съм тествала лично в магазина за да се убедя, че пигментацията е много добра, а и че цветовете си подхождат едни с други. По-надолу ще намерите номерата на всеки цвят от двете палитри, който можете да копирате в Google  за да видите как изглеждат, тъй като аз не исках да ги докосвам за да бъдат те, както и всеки друг продукт, който купих - чисто нови за вас! :)
Включила съм и приблизителна цена на всеки продукт отдолу, тъй като получих въпроси за това, но имайте предвид, че тя може да варира в различните градове или магазини, затова и не мога да дам точната цена за всичко. За някои от тях, които закупих от Дания и не открих цена в България съм сметнала цената от датски крони в лева за да ви служи по-скоро като ориентир, в случай че се интересувате. :)

Надявам се подаръците да ви харесат! :)


1 НАГРАДА
КОМПЛЕКТ ОТ ELIZABETH ARDEN - ЛОСИОН ЗА ТЯЛО, БАЛСАМ ЗА УСТНИ И EIGHT HOUR CREAM
ELIZABETH ARDEN EIGHT HOUR CREAM SET
(Приблизителна цена - 75 лева)





2 НАГРАДА
ПАРФЮМ
DKNY FRESH BLOSSOM EAU DE PARFUME 100 ML.
(Приблизителна цена - 145 лева)





3 НАГРАДА
ПРОДУКТИ НА МАС
ОСНОВА ЗА СЕНКИ/КРЕМООБРАЗНИ СЕНКИ - MAC PAINT POT - PAINTERLY
Приблизителна цена - 39 лева

ГЕЛООБРАЗНА ОЧНА ЛИНИЯ - MAC FLUIDLINE  - BLACKTRACK
Приблизителна цена - 37 лева

ЛЕПИЛО ЗА ИЗКУСТВЕНИ МИГЛИ - DUO EYELASH ADHESIVE
Приблизителна цена - 18 лева

ИЗКУСТВЕНИ МИГЛИ ОТ МАРКАТА KISS
Приблизителна цена - 8-10 лева




4 НАГРАДА
НЕУТРАЛНА ПАЛИТРА СЕНКИ ОТ МАРКАТА INGLOT
Приблизителна цена 55 лева

ВКЛЮЧЕНИ ЦВЕТОВЕ В ПАЛИТРАТА:

-        EYESHADOW MATTE 375 2.3 GR.
-        EYESHADOW D.S. 487 2.5 GR.
-        EYESHADOW D.S. 488 2.5 GR.
-        EYESHADOW PEARL 399 2.7 GR.
-        EYESHADOW PEARL 445 2.7 GR.





5 НАГРАДА
ЦВЕТНА ПАЛИТРА СЕНКИ ОТ МАРКАТА INGLOT
Приблизителна цена 55 лева



ВКЛЮЧЕНИ ЦВЕТОВЕ В ПАЛИТРАТА:

-        EYESHADOW MATTE 328 2.3 GR.
-        EYESHADOW MATTE 329 2.3 GR.
-        EYESHADOW D.S. 469 2.5 GR.
-        EYESHADOW PEARL 393 2.7 GR.
-        EYESHADOW PEARL 402 2.7 GR.





6 НАГРАДА
БЛЕСТЯЩА ПУДРА ОТ ЛИМИТИРАНА КОЛЕКЦИЯ НА CHANEL


ХАЙЛАЙТЪР/БЛЕСТЯЩА ПУДРА
Приблизителна цена - 110 лева



Това са всичките подаръци, които съм закупила и които също така лично опаковах за вас с много желание и любов!  :) Бих желала да дам подарък на всички мои почитатели, но за съжаление нямам възможност, надявам се обаче чрез този жест да успея да зарадвам поне шест от вас! :)





Ето и какви са условията за спечелване на наградите:

1. Трябва да сте абонирани за YouTube каналът ми.

2. Трябва да сте харесали Facebook страницата ми.

3. Трябва да оставите коментар под видеото ми в YouTube за това кой от подаръците бихте искали да спечелите.

4. Трябва активността ви в YouTube да е видима за да мога в случай, че ви избера за победител да видя дали наистина сте абонирани за мен.
Снимката показва как да направите абонаментите си видими - МАХНЕТЕ отметката  ето тук.

 5. Трябва харесванията ви във Facebook да са видими за да мога в случай, че ви избера за победител да видя дали наистина сте харесали страницата ми.
Снимката показва как да направите харесванията си във Facebook видими публично.



- Победителите ще бъдат изтеглени на датата на годишнината ми - 17 април на случаен принцип измежду коментарите оставени ПОД ВИДЕОТО МИ В YOUTUBE.

- След като изтегля победителите ще ги оповестя на Фейсбук страницата ми и ще се свържа с тях чрез съобщение във Фейсбук или Ютюб профилите им за да поискам адресите им, където да изпратя подаръците. 

- Наградите ще бъдат изпратени по куриер на предоставен от вас адрес без значение дали е в страната или не. Куриерските такси ще бъдат за моя сметка.

- Моля ви да бъдете честни спрямо другите и да не спамите с повече от един коментар!

- Имайте предвид, че условията са еднакви за всички и няма да правя компромиси ако не отговаряте на тях - ако бъде изтеглен победител, който не ги е изпълнил, ще се изтегли друг на негово място.


Ако имате други въпроси - пишете ми и ще се постарая да отговоря на колкото се може повече! :))) 
Желая успех на всички! :)


Images Source: www.google.com
Share:

22 коментара

  1. Честита годишнина, Ели!
    Продължавай да ни радваш с лъчезарната си усмивка и прекрасни идеи :) Пожелавам ти вдъхновение и време за още много YouTube-годишнини :)
    Избрала си страхотни подаръци!

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересна публикация... и честита годишнина продължавай все така голяма сладурана си хихих... много се радвам че има такива талантливи хора но за съжеление не са толкова много... от много време гледам клиповете и не знам дали имам шанса но да опитам... ще съм страшно щастлива ако спечеля нещо толкова мило от твоя страна знай че за всяко едно клипче или публикация имаш по един like от мене... ;*

    ОтговорИзтриване
  3. Ели, наистина си личи, че много си се постарала за подаръците, за което аз много ти благодаря. Продължавай със същият успех и бъди все така усмихната.:))

    ОтговорИзтриване
  4. Още веднъж поздравления за годишнината и за хубавите подаръци, които се избрала. Много ми хареса и това, че всеки е със специално значение и че са подбрани с внимание. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честита годишнина Ели,радвам се че си решила да правиш клипове,страшно много ми помагаш,след като родих се бях отказала от гримирването,но след като започнах да те гледам,ти ме вдъхнови отново да помисля за себе си и да се взема в ръце,да изглеждам по добре в очите на околните и най-вече във своите собствени.Благодаря ти че те има.Подаръците са невероятни,личи си че са избрани с вкус,желание и много любов.

    ОтговорИзтриване
  6. Честита годишнина,Ели!!!
    Пожелавам ти да си жива и здрава, да си все така усмихната,красива и лъчезарна... Продължавай да ни радваш с клиповете си и бъди все така иновативна в идеите си! Страхотна си, продължавай в същия дух! :)))
    Целувки :*

    ОтговорИзтриване
  7. Cestita godishnina Eli! Prodaljavai v vse sashtiqat duh.
    Pojelavam ti zdrave i kasmet i vse taka uspeshni klipove. Tova koeto go pravish go pravish sas mnogo obich i super srahotno.
    Iakam dati blagodarqa che si vlojila energiqa i pari da zaradvash nqakoqa ot nas.
    Lichno men me radvash sas strahotnite ti ideii i super qaki klipove.
    Prodaljavai vse taka i vnai blisko vreme chakam novo klipche;-)KNUS!

    ОтговорИзтриване
  8. Браво, Ели ! :) Радвам се, че така добре помагаш с клипчетата, които правиш ! Именно от килпчетата за брекети, които направи и сподели се мотивирах и аз да си сложа, за да имам красива и лъчезарна усмивка като твоята! Продължавай все така да ни радваш с красивите неща, които правиш! :):):):)

    ОтговорИзтриване
  9. Честита годишнина !
    Много хубав блог!

    http://www.martasfashiondiary.com/




    ОтговорИзтриване
  10. Честита годишнина Ели! Бъди все така лъчезарна и усмихната! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Много вълнуващо! Постарала си се изключително много :)

    ОтговорИзтриване
  12. Честита годишнина! Нека да си все така лъчезарна, красива и забавна. Да не забравяме мила и добра! Благодаря ти за всичките клипове!

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасна си във всичко,което правиш!Много успех и занапред!!!

    ОтговорИзтриване
  14. Здравей Ели и честита годишнина!
    Помня преди около година и 2-3 месеца гледах арабския грим в турско синьо и толкова ми хареса, че изгледах всичкити си клипчета. От тогава съм ти фенка и ако се нужадая от идейка за грим - търся в твоите клипчета. Много ти се радвам, много си сладка. Продължавай все така! Целувки :*

    ОтговорИзтриване
  15. Честита годишнина, Ели! Желая ти много здраве, щастие, късмет, любов, професионални и лични успехи! Дано още много да ни радваш с невероятните ти идеи!!!

    ОтговорИзтриване
  16. Здравей , Ели ! Искам да ти благодаря за всичкия труд и усилия , които полагаш за да направиш другите хора щастливи и по - уверени ! Благодаря ти за всички страхотни идеи , които ни даде през тези две години и се надявам да продължаваш да ни радваш все така. Наистина е изумително за мен , че си решила за ТВОЯТА годишнина да удостоиш нас , твоите фенове с тези невероятни подаръци ! Адмирации ! До сега не бях ставала свидетел на такова нещо , за което също ти благодаря. Ти доказа на хората , колко добър и внимателен човек си . Продължавай в същия дух ! Обичаме те :)

    ОтговорИзтриване
  17. Ели честита годишнина!Добре че си ти иначе определено досега да не знам как да се гримирам! БЛАГОДАРЯ!

    ОтговорИзтриване
  18. Честита годишнина Ели.С голям интерес следя клиповете ти и мога да кажа, че съм научила много.Всичките клипове,които правиш(за грим,прически,маникюр)помагат по един или друг начин на всички,които те гледат.Преди да започна да гледам клиповете ти не бях много вдъхновена да се гримирам,лакирам и т.н.,но сега като започнах да те гледам се чувствам много по-вдъхновена и уверена в себе си.Радвам се ,че си последвала мечтата си.Пожелавам ти много много успехи.
    Аз бих искала да спечеля сенките на INGLOT-неутралната палитра.

    ОтговорИзтриване
  19. Здравей Ели. Благодаря че споделяш с нас в ютюб (нямам фейсбук и се въздържам да си правя регистрация там). Твоите клипове са спасението ми откакто не живея в Бг.
    Благодаря отново
    Честита годишнина с пожелания за още повече успех и сбъднати мечти

    ОтговорИзтриване
  20. Всичко е наистина страхотно, но имам един проблем. :/ В Youtube никъде нямам онова тикче. :(

    ОтговорИзтриване
  21. Честита годишнина ! Много успех ти пожелавам ! Страхотни награди си избрала :)

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)