петък, 18 януари 2013 г.

Грим в стил Cheryl Cole - Ghetto Baby

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 
Здравейте почитатели на изкуството, наречено грим! :) Отдавна не бях снимала видео за грим и затова реших, че е време и за такъв урок. Вдъхновението ми дойде от новата песен и клип на Cheryl Cole - Ghetto Baby. Още в началото на видеото гримът и ми направи впечатление - опушен, но не прекалено силен, секси и съблазнителен с нежни проблясъци от брокат, които го правят да изглежда изключително пленителен. Шерил е прекрасна и с какъвто и грим да е - винаги изглежда много красива и сладка. :) Но аз лично реших да направя видео на точно този грим, тъй като и песента е нова и актуална и мисля, че много момичета биха се интересували да видят как сами биха могли да постигнат такава визия. :)

Ето така се получи гримът при мен - старах се да се придържам максимално към снимките на Шерил, но разбира се като се имат предвид светлините, ефектите в нейното видео, както и разбира се цвета на кожата, формата на лицето, очите и т.н. то няма как да изглежда по абсолютно същия начин, но мисля, че като цяло се доближих доста. :) Нямах точно съшите цветове сенки, но чрез смесване на няколко цвята и малко експериментиране с различни продукти се получи желания ефект. :) Това му е хубавото на гримирането - също както с рисуването - всичко е въпрос на умело смесване на цветове и преливане - ако нямате определен цвят, който ви трябва - не се притеснявайте да експериментирате с различни комбинации цветове, да добавяте, да отнемате, да променяте гримът, така че да подхожда на вашата форма на лице, очи или вкус. :) 


Надявам се гримът да ви хареса и да го пробвате, ще се радвам да видя как се е получил при вас, можете да споделите снимките си с мен ако желаете.:)
Ако искате да видите как се прави, гледайте видеото ми:

В случай, че се интересувате как си направих косата за снимките и видеото, можете да погледнете друг мой клип, в който показвам как точно става:



Ето и списък с всички използвани продукти във видеото:
  • Фон Дьо ТенRevlon Color Stay (Normal-Dry Skin) – 180 Sand Beige
  • Коректор за под очитеRimmel Wake Me Up Concealer – 030 Classic Beige
  • Коректор за лицето – Mac Studio Finish Concealer – NW20
  • Пудра за лице – MAC Mineralize Skinfinish Natural – Medium
  • Бронзираща пудра – палитра руж + бронзираща пудра на ELF – Contouring Blush & Bronzing Powder – 83601 Blushed/Bronzed
  • Основа за сенки – Mac Paint pot - Painterly
  • Сенки в телесен цвят –  INGLOT - D.S. 463 (2,5 g)
  • Сенки в тъмно кафяво – част от палитра Wet`n Wild Coloricon Eyeshadow Trio E335 Silent Treatment
  • Сенки в сиво – част от палитра на Stone CosmeticsEyeshadow 6
  • Сенки в бяло – част от палитра на Stone Cosmetics – Eyeshadow 6
  • Бял брокат – Gosh Effect Powder - Sky
  • Черен молив за очи – Avon Supershock Gel Eyeliner
  • Очна линияRimmel London Glam Eyes Professional Liquid Eyeliner – 001 Black Glamour
  • Спирала L`oreal Telescopic Mascara
  • Изкуствени мигли – (датска марка, не мисля, че се предлага в България)
  • Лепило за изкуствени мигли - Duo Eyelash Adhesive
  • Червило – MAC – Innocence Beware (част от лимитирана колекция, вече не се предлага)
  • Гланц за устниMaybelline New York COLORAMA Lip Gloss - 473
  • Лак за нокти - RIMMEL LONDON I LOVE LASTING FINISH - 035 WINE NOT
Надявам се видеото да ви хареса, очаквайте и новите ми клипове, имам страшно много идеи и нямам търпение да ги реализирам! :) Не забравяйте да се абонирате към YouTube каналът ми за да виждате първи новите ми клипове. Във Facebook страницата ми винаги можете да намерите снимки от предстоящи клипове, можете и да ми пишете и споделяте вашите идеи и предложения за видео уроци.


До скоро! 
Поздрави и целувки,
Ели :)

Онлайн магазин за козметика

Facebook Страница

YouTube Канал

2 comments:

Boyana Petrushevska каза...

Статията е страхотна, много красив грим, браво!

Ellie Stoikova каза...

Страхотен грим, Ели! Този нюанс на colorstay с жълт или с розов оттенък е?

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting