сряда, 16 януари 2013 г.

Зимен маникюр със снежинки

Posted by Elli Dimitrova
Reactions: 
Здравейте и честита нова 2013 година! :)
Малко съм закъсняла с публикацията ми за този маникюр тъй като видеото бе заснето и качено още около Коледа, но тъй като имаше много празнични и работни дни, нямах време да седна и да напиша статия. :) Надявам се да не ми се сърдите за това. :)
Как си изкарахте празниците, надявам се добре :) въпреки, че вече не е Коледа, все още си е зима, така че ви предлагам идеята ми за този симпатичен зимен маникюр със снежинки за да сте в крак със сезона! :)))




 Този маникюр е много лесен за правене, няма да ви трябват специални инструменти, четки и т.н. всичко можете да направите сами, само с помощта на лакове, молив и малко търпение. :) Ако не искате да рисувате снежинките върху всички нокти, можете да ги сложите като акцент само на един от пръстите, например безименния, а пък на останалите да направите преливането от бяло към синьо и може би няколко точки тук-там. :) Мисля, че пак ще изглежда много симпатично.
Не съм включила снимки с използваните продукти за това видео, тъй като лаковете, които ползвах са на датска марка, която не мисля, че се предлага в България, както и да е - сигурна съм, че лесно ще намерите бял и син лак, ако все още нямате такива в колекцията си. :)

 Гледайте видеото ако искате да видите как се прави този маникюр, надявам се да ви хареса и да го пробвате! :)




Ако се интересувате специално от техниката с преливането на лакове - нея за пръв път я показах още преди време във видеото ми за есенен маникюр, там в детайли описвам и показвам как се прави по два различни начина, ето линк към видеото и няколко снимки на преливащ се маникюр в различни цветове:



Много харесвам тази техника, изглежда много интересно и красиво в абсолютно всеки цвят, можете да експериментирате и да комбинирате различни цветове за да получите уникални и интересни ефекти.

Това е от мен засега, желая ви прекрасен и усмихнат ден!
Целувки! :) :*
Ели

0 comments:

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)

 

Ellie's world Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting