понеделник, 12 март 2012 г.

Стилен и елегантен кок за официални събития

Здравейте,
днешната публикация е на тема изискан, официален кок. Качих видеото за тази прическа още преди почти две седмици, но тъй като бях доста заета, а и боледувах, чак сега публикувам статията тук.
Прическата е изключително елегантна и женствена и въпреки, че не изглежда лесна на пръв поглед, в действителност е. Подходяща е за всякакви официални поводи - сватби, балове, празници и т.н. Това разбира се не значи, че не можете да я носите в ежедневието; ако имате времето да си я правите - защо не? :) В крайна сметка мисля, че всеки, било то мъж или жена, би се насладил на такава красива гледка. :)

Също така, хубавото е, че прическата е подходяща за права, чуплива, средно дълга и дълга коса. Ако пък косата ви е къдрава – още по-добре, защото няма да ви се налага да използвате маша. Не забравяйте да нанесете продукт за топлинна защита върху косата си преди да започнете къдренето - по този начин ще предпазите косата си от изгаряне.
В случай, че не искате да използвате маша, можете просто да навивате около пръста си малки кичури коса и да ги защипвате с фиби, по този начин ще получите сходен ефект.

Прегледайте и другите ми клипове на тема "коса" тук за да намерите още интересни предложения за прически, за повечето от тях дори не се използват преси или маши. :)


Ако желаете да добавите допълнителен блясък и изисканост на тази прическа, можете да използвате някакъв аксесоар с камъни например.

Така, че изборът е ваш – бъдете креативни, експериментирайте и се надявам видеото да ви хареса! J


До скоро! :)
Share:

5 коментара

  1. Здравей!

    Не знам как така досега не съм попаднала на блога ти, въпреки, че от доста време и аз самата се занимавам с блогване :) Както и да е - по-добре сега, отколкото никога. Много ми харесва, че качваш и видео - така е далеч по-лесно да илюстрираш идеите си (особено както в случая с този страхотен кок).

    Поздрави, Ели!

    ОтговорИзтриване
  2. Елинка, тоя кок ми прилича на булчинска прическа от 90те години... Много е зле. И като кажеш видео урок, все едно ще ни учиш да танцуваме или нещо такова... Сори, ама всяка уважаваща себе си жена, знае как да се гримира и да си направи прическа. И едва ли това натруфено кокче ще й помогне кой знае колко.

    ОтговорИзтриване
  3. аз мисля,че кокът е страхотен!

    ОтговорИзтриване
  4. Джули,има "уважаващи себе си" жени на които подобни клипчета биха помогнали.Похвално е ,че ти нямаш нужда от тях,но има момичета,които харесват стила и клипчетата на Ели.Всеки има свой стил и това,че се различава от твоя не го прави по-малко интересен.Интересно ми е само с каква цел ти гледаш клипчетата след като имаш опит(на уважаваща себе си жена)?Извинявай за сарказма,но не можах да се стърпя.

    ОтговорИзтриване
  5. на мен лично кокът ми харесва

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)