петък, 3 февруари 2012 г.

Фон Дьо Тен - видове, избиране, нанасяне.

Здравейте момичета,
днешната публикация е на тема фон дьо тен. Да - доста обширна тема, но трябва да започнем от някъде все пак. :)
Във видеото ми ще поговоря за това, което трябва да знаем когато си избираме фон дьо тен, какво трябва да съобразим; видове фон дьо тен и за кои типове кожа се отнасят; съвети за това как да изберем правилен цвят и т.н.







Избирането на фон дьо тен може да бъде доста объркващо понякога - толкова много марки, видове, всеки твърди различни неща на опаковката - "овлажняващ", "подмладяващ", "матиращ" и т.н., всеки е направен за конкретен тип кожа  - всичко това може да е доста объркващо за потребителите. Отделно от това избирането на правилният цвят представлява трудност както за мен, предполагам че и за други дами, които понякога набързо тестват в магазина и там изглежда по един начин, а на другия ден на дневна светлина по съвсем различен начин...

Има още много да се каже по тази тема, но не всичко може да бъде обхванато в едно кратко видео, така че се надявам да имате търпение докато направя още един клип на същата тема, където да поговоря и за всичко това, за което не ми остана време. :) Междувременно можете да ми пишете с вашите въпроси! :)

До скоро! :)


Photos by www.google.com
Share:

2 коментара

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. идеите и съветите ти са супер, но поне поглеждай към камерата, за да не губи зрителят интерес :)

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)