неделя, 29 януари 2012 г.

Маникюр Сребърно Сияние

Здравейте мили момичета,
малко се забавих с тази публикация, за което се извинявам. :) Тази идея за маникюр исках да я покажа за нова година, заедно с гримът в сребристо с брокат. Замисълът беше всичко за нова година да бъде бляскаво и празнично, затова и реших да използвам брокат, както за гримът, така и за ноктите.
За съжаление не ми стигна времето да заснема видеото навреме, затова и се отказах. Обаче, тъй като много хора коментираха маникюрът ми точно от видеото за новогодишен грим, реших да го заснема така или иначе.

Този вид маникюр за мен определено не е ежедневен, по-скоро бих го определила като маникюр за специални случаи, но това разбира се не означава, че не може да го носите и в ежедневието - всичко е въпрос на вкус! :) Изключително лесен за направа, подходящ за начинаещи в декорацията на ноктите като мен самата :)

КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА ДА ГЛЕДАТЕ ВИДЕОТО!


 

Надявам се да ви хареса!
До скоро,
Ели

Share:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)