събота, 29 октомври 2011 г.

Пъпки - как да се борим с тях и как да ги прикрием?

Всеки знае колко е ужасно, когато ни сполети такъв проблем, затова реших да споделя с вас моите знания по този въпрос. Бях решила, че трябва да снимам клип онзи ден, но бях в цикъл, кожата ми изглеждаше зле - пъпки, зачервявания и си казах - ужас, какво видео да снимам сега? И приятеля ми каза тогава - защо не направиш клип точно на тема прикриване на пъпки, сега е идеалния момент, при положение, че много момичета те питат и без това, и аз си казах - супер идея! :)
Image by stylecraze.com

Чувала съм и за лекарства, които премахват акнето в най-лошата му форма напълно, но тези лекарства в повечето случаи са много агресивни и имат доста странични ефекти и затова нарочно не исках да говоря по този въпрос и да препоръчвам неща, които не съм пробвала, а и които само вашия лекар може да ви изпише и консултира дали са подходящи за вас. Затова реших да се огранича до мерките, които всеки може да вземе вкъщи за да се бори с пъпките, мерки, които не само ще ни помогнат да имаме по-хубава кожа, но и да се чувстваме по-добре, да бъдем по-здрави и т.н.

Исках отдавна да насоча вниманието на младите хора към здравословния начин на живот, спорта и т.н. Трябва да знаем, че всяко нещо си носи последствия не само за кожата, но и здравето като цяло, без значение дали е пушене, нездравословно хранене, уседнал начин на живот и т.н. Затова е хубаво да се замисляме над това какво ядем, как се грижим за тялото си и т.н. Най-добрия начин да разберем защо и от къде идва проблема с пъпките, проблемната кожа и т.н. е да разберем как функционира тялото и какво го кара да реагира по определен начин. Например - ето кои са причините за поява на акне най-често:
- Погрешен начин на хранене;
- Стрес;
- Слаба имунна система;
- Токсини;
- Химикали и замърсяване;
- Някой лекарства като антибиотици и други;
- Бавно разграждане на храната;
- Проблеми с кръвната захар; инсулина;
   и други;
Добрата новина е, че някой от тези фактори са свързани с изборът ни на живот и се влияят добре от такава промяна, затова е хубаво първо да помислим за по-здравословен начин на живот - хранене, спорт, което не само ще подобри състоянието на кожата ни, но и на здравето ни.
Не разчитайте само на лекарствата, ами променете и начина си на живот, движете се повече, хранете се по-здравословно, повече плодове, зеленчуци, по-малко сладки и мазни неща, повече вода и т.н. Ще имате разлика със сигурност. :) 
Успех!

Ето линк към първа част на видеото, което трябваше да бъде само интро към клипа с практическото показване на техниката ми за прикриване, но стана прекалено дълго и затова реших да е отделен клип. :) Тук са обясненията и съветите ми за борба с пъпките:



Ето я и втората част на клипа, където ще видите какво и как използвам аз за прикриване на несъвършенства по кожата. За съжаление не се вижда много добре от светлината (много е гадно като се стъмва толкова рано вече, и без това е толкова мрачно по цял ден :( ) колко зачервено е лицето ми, но все пак дано да е полезно видеото. :)





Ето и списък с продуктите, които използвах във видеото в същата последователност:

Chanel Vitalumière Aqua – B30 Beige Sable
Garnier Anti Dark Circles Roll-on – Medium
MAC studio Finish Concealer – NW 20 / NW 25
MAC Mineralize Skinfinish Natural - Medium

Share:

1 коментар

  1. Не мога да гледам клиповете, защото са частни. Същото беше и на още няколко теми, които намерих за интересни. :(

    ОтговорИзтриване

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)